Instagram

21 June 2010

mungkinkah?

dalam life ni, terlalu banyak kemungkinan yg akan berlaku. mungkin atau maybe. hahh. same je :) kite slalu je gune, ohh, maybe... mungkin... hahh. tapi ape yg jadi semua kehendak Tuhan. 

so just now, terdengar my mum criter pasal *tett*! hahh. tade keje lain ke ha perempuan? ehh, syukur la aku gne perempuan! kalau aku gune mnatang cemane? hmm. i hate seeing you full of pretending. konon2 nak emotional la bile dah lame tak jumpe. peluk peluk. peluh dimata, bak kate faiz adik sdare ksayangan minah n muhaimin-ok iklan. hahh. sumpah, aku rase nak cocok je mate kau. org panggil 2 3 kali baru tergedek gedek kau nak dtg. pastu duduk tak sampai 3 hari. ape kau ingat kau punye tanggungjawab part time ke hape? sukahati jeh main lepaslepas -_____-

ohh ye, & dont even think i'm asking you here, kau boleh buat rumah aku mcm hotel 5 star yg free ye wahai emas. hahh. benci benci benci. ok fine, maybe aku masih sebulan jagung nak faham bende2 ni semua. but remember, aku ade mate yg melihat, aku ade tlinge yg dengar semuanya, aku ade hati yang guide aku. and aku ade otak yg berfikiran dan akal. 

sumpah, bile mak aku criter tadi tak terkejut mane pon, sbb kalau ikutkan prangai kau sbelum ni mmg ade niat ke arah tu! stupiddo crazyo! ade otak jgn letak bawah kaki lah. & kmungkinan yg sangat menakutkan. mungkinkah? Ya Allah, minta dijauhkann! Ameen :\

dahdah, tiade kne mengena antara esok dan lusa. nun jauh di sana, insaflah wahai saudaraku. dah, lupekan!

ps : sukahati je nk lawan ckp pakar, kau pon terkapaikapai. pii-rrrahh!

No comments: