Instagram

15 June 2010

Kau ibarat permata di dalam hiasan kaca

Yang tak bisa disentuh
Namun hanya boleh dipandang

Ingin sekali ku sentuh
Ingin jua ku memiliki
Kau selalu membuat hatiku merasa berat
Dan kau yang selalu ada
Saat semua pergi
Bagaimana mungkin
Untuk kau mengerti

Kini telah ku sedari
Mimpiku tak bererti sendiri


haha, aku pon tak faham knape lagu ni asyek berpusing2 dlm kpale aku. hmm. dahlaa. post yg ni, tade kne mengena pon dgn lagu nihh. hmm.


spanjang holidays ni, aku rase aku bnyk waste time. trutame kat fb, blog, youtube and so what ever related with this laptop. hahh. mayb tatau nak wat ape dah kot. okei fine, i should study maybe. spm dah dekat. haha. mcm nak gelak jeh? but. itulah hakikatnya. spm bukan mcm pmr. kalau pmr kite study 3 tahun untuk exam ni. tp kalau spm, even study 2 tahun untuk ni, tp pelajaran die mcm 5 tahun punye =.= hahh. malasnyeeeeee. 

biarlahh. cabaran. haha ;) sabtu ni, cadangnye nak g mid ngan sms. tp, minah & muhaimin tak dpt g sabtu kne g ahad. so, takde pluanglah. hmm. ajak amir nadhirahla. boleh? :) ajak iman pon okei. tp die tu mcm sengal smacam pulak. haha, tgk kan dah berterus terang ha. ahh. -____- who cares.

hmm. smalam, my lovely aunty zila call, beria ria nak mintak pinjam novel. haha. nasib baik la aku ni bermurah hati. hahh. tinggal brape je tah novel aku tggl. org pinjm2. huhh. biarjelah. ahh, knape tentang novel pulak ni? hmm. 

sunway, nnt lah criter. tp nak criter jugak. tp nanti. ehh sukatilah. blog aku. hehh. ok fine -____- tade idea nak tules ape senanye. haha. dah la,bye
hahh, tepat dan padat ;) ape nak jadi, jadilahhh~

No comments: