Instagram

25 June 2010

hello

find me went u need me. dont have to look for me when i'm in trouble. no need to worry about me. yet, i can handle my problem my own self. so why are you here? owh yeah, its my job for the 'problem solver' haha. great. you keep on create problem and burden me with those. and when i need you, why the first person leave me is you? 


no need to worries. you dont have to read all this. hah, takdir kah ini? bile akan kau sedar. cikgu asmah, youre absolutely right! i dont know what to do? pusing kanan, hati aku sakit. pusing kiri, hati kau sakit. so mcm mane? 


i never missed the chance we had together. but youre the one who never realize me were there too. yaa, i'm not whoever. knape org lain boleh cakap cenni. aku taleyh ke? haha, rase klaka la pulak doe :D ahh, nak nangis boleh? 


hidup aku ni mcm payung. bile hujan. time tulah gopoh cari aku. bile cuaca cerah merbah, campak dalam store. org taktau. rase lonely, sorg2. haha, nak buat ape lg? SENYUM saje :) kan? inilah best jd echah, tade sape tau die nangis. dan, tak sape kesah. asyik gelak je. bg semua org seronok. haha. tatau ke? kalau tgk org lain seronok, kite pon happy jugak. sebab tulahh. haha. dahlaa, tak kesah la org nak anggap aku siapa pon. kan? siapa kesah la?!


A : Skarang pasal pe pulak?
B : Ohh, ni kisah manusia :)

No comments: