Instagram

15 June 2010

i have a question who i didn't ask anyone for it. haha. so, friends, give me a best answer. and my question is nothing to do with SMSers. they are superb. so how come u say this is about sms. hehh. okey, again, takde istilah tu ye. 

my question is, ade tak dalam dunia ni istilah, EX-BESTFRIEND? or exbestfriend forever? ade tak haa? mcm tak betul je? kate best friend forever, tp ade ex? ahh. tak faham lah aku. =.= haha. jawab je lah :)

so, esok, ke johor. so please tell me, that i'm gonna get my laptop back after this. hahh. rindu dell tuu. haha. so, barangkali trus ke singapore. yeahhh! hmm. lepas tu, hr ahad, SMS gathering :D hehe. tak saba ;D about 7 hours will be there HEHEE. 

okeilahh. so rase nak jawab soalan td, please la jawab. best ape comment. rase malas, ha, padan muke korg sape swo bace. -____-
ps : sebenanye. aku bosan 

 ohho, kinder bueno-ing

No comments: