Instagram

26 June 2011

You and me

Harini betul-betul rasa tak sihat :( badan lemah semacam. nafas pendek-pendek. hidung tersumbat xD Haha, semua sebab gastrik. angin penuh je badan. Tulah, aku ni degil sikit. Makan tak ikut TAIM ayah cakap. Makan skip-skip. Dah lah tak berkhasiat pulak tu. Sayur apakan daya, bukan kawan aku. Jealous tengok orang yang makan sayur macam makan kerepek. haha, ibulah tuu. kruk krak kruk krak. ingat makan kerepek rupanya carrot. Ecah memang makan memilih yang amat. Terbayang orang kat Gaza nun jauh sana. Makan takde pilihan. Basi pon belasah. Kesian :( 


Okay tamat :) Tak lama lagi sukan. Rumah sukan saya Suakasih sayang. Ye, kuning yang bershining shining tuu. Tapi, susah nak sarung baju tuu haha bukan sebab apa, cuba baju dia terlalu menyerlah ==' orang hujung sana pon boleh perasan. HAHA. Suakasih? Ye, yang jarang menang tuu. HAha. Truly, olahraga, or whatever is just not me. Aku suka bola. Ye bola tampar, bola tangkis. Haha bulu actually. Swimming. Skating. Apa-apalah, cuma bukan larilari, lompat atas pasir, or anything. SAYA TAK RETI -.- Haha itulah pasalnya ;p Serik larilari kena tinggal. lompat atas palang. Okay, macam nak pengsan waktu tuu. Bagi saya kawad boleh lah ;D


Dalam facebook ada ramai orang. Saya tak terima strangers. Haha, menyesal terhadap apa yang jadi dekat mespes dulu ;p Suka tengok status orang. macam macam. Tengah makanlah. Luahan jiwa perasaan. Dan even bontot berbisul pun ditulis ==' Haha, hak peribadi. Gaduh-gaduh pun banyak. biasanya, itulah yang paaaaaling panjang.


Okay sebenarnya tak sabar tunggu esok. Nak snap gamba banyak2 dengan Tok In. Ye, dan sekarang tengah lapar. Siapkan folio seni yang sedikiiiiit je lagi :) Doakan saya :D


Happy sunday. 





No comments: