Instagram

24 June 2011

Report Card Day

Bila masuk dewan yang sesak tuu, dah macam alahai. haha. dah pesan kat ibu awal-awal. "Kalau nak marah nanti, marah dalam kereta, jangan depan ustazah," Haha. Lepas tu berebut tmpat dengan mak tetttt. Haha. Babe, AKU DATANG DULU. So senyap je okay. Memanglah kitorang duduk tempat dekat belakang. Dah tempat depan penuh. then tetibe kamu datang duduk depan sbb depan tu, orang tu dah bangun. HAH!, seeeeeee, aku datang dulu :) So tell ur mum, sorry. tak percaya tanya mak akmar ;P Okay, marah sikit. Tak perlulah nak "Awak sesukahati potong line," Padahal ==' 


Hehe, dramaaaa. Ustazah dan Cikgu Hafizy. Terima kasih ustazah sebab bagitahu ibu saya selalu masuk lewat. Hehe. Tak marah pun :) "Ayesha jangan marah ustazah yeee," Haha, macam jahat sangat pulak aku ni :P Ibu ayah? Lepas tengok result. Haha, bebel sikit je. Fuhhh~   Lepas tu..


Nampak Amir. Ibu terus tanya haaaa, mana kelas? Amir dah cuak. Jumpa cikgu dia and blablabla. Nadhirah punya kelas pun. And I was so lega. Hehe, bebelan tidak berpanjangan :) Terus balik, ibu amik spec :D Hehe. 


The last Report-card-day in my life :(
Ya Allah, kuatkan aku..

No comments: