Instagram

04 June 2011

Family :)

First of all, congratulation to my Makteh Yati yang lawa. Semoga kekal hingga akhir hayat ;) Well, great day. Hanging around with families are the best time ever. Rasa tak mau balik je tadi. Hehe. And the bride are gorgeous. Seriously :D 


Syauqi :)
Opah Inggeris -.- HAHA ;D that is what we called her. 
Sampai sekarang :) 

She's pretttaaaaaayyyy :O

Cousins and their Makngah yang maintain cantik -.- 
Shhhi, serious dia lawaaa :)

Syahirah and Inas :) 



Cousins <3




Haaaaa, I love them so muchh :)

Kan, she's pretttyyyyy :O

I dont know his name. But he's cute. My sec cousin

Dr. Maksuuu :) She's inspire me a lot (!)

Aunty Enon and Aisha Iman. Our junior ;D

Hadif <333333

Lalalala :)

Okay, tapayahlah rajin nak tgk dekat2 muka akuu. memang kelakar (tahu). Haha. Aku tengok sendiri pun gelak -.- Well, that is my third time pakai scarf macam tuu. Baru lepas solat. Bukak kejap, serabai terus -.- 

Well peeps. I love them like HOYEAHHHHH :D Seriously. Families  
Ahh, heaven :)

No comments: