Instagram

08 June 2011

Countdown. 4 days to go

Today is already Wednesday. Haha, mak aih, 4 days to go before the school starts again. Half of me was, errrrrrrrrrr, what the!? and half of me was just, YEAY :D Finally no more pening kepala asyik terperapkan kat rumah -.- 


Oh ye, takziah to my friend, Hafizuddin Adli. Ayah dia meninggal dunia semalam. Hmm. Haritu, my father's step brother meninggal. Tak tahulah nak kata rasa mcm mana. Sedih pun tak lah jugak. sebab tak close pon. Masa melawat arwah haritu, he looks very weak. Nafas pun tak teratur. cakap pun tersekat-sekat. hmm. Alfatihah. 


Yes, i just come back from Singapore last Monday. Tiring, happy, long journey as I went there by train. Huh. teringat masa pergi Kelantan dulu :) So much fun. I wish to go through the same memories again. Hoyeah :D Tapi tu nantilah cerita. 


Gambar pun, laptop lembab habis nak upload hapenya. tunggulah bila laptop molek balik :) Oh ye, pagi tadi lipas yang gerak bangun tidur. lipas okay lipassss -.- semua nadiah punya pasal. Haha, tetiba dia jerit ada lipas sebelah aku, aku apa lagi, dengan mamai nya lompat lah turun katil and tergelincir atas lantai dan palang letak beg jatuh hempap aku. Oh, tak sakit lah pun an, sebab mamai :D haha. sekarang tahukan betapa gelinya aku dengan lipas. 


Hanya lipas, cicak dan ulat lampu je boleh buat aku menjerit macam orang gilaa. Terima kasih -.- Oh ye, lagi satu tikus. Once, saya pernah buat orang yang makan kat restoran semua pandang. jalan kat luar restoran tuu, and suddenly ada tikus lari menuju ke aku -.- okay dia lari ke sini. dem. sangat macam orang gilaa, menjeritlah kan apa lagi. malunya >< 


Banyak tau kisah aku dengan binatang2 ni. Jangan lah surprise kan aku dgn benda2 tu. jadi sejarah besar kang :D Okay enough that


Sebenarnya, banyak idea tadi nak cerita, but now .......... *err* 

No comments: