Instagram

09 December 2011

I love babies. I love kids. I love my life.

Assalamualaikum people :) I'm back. So, today is 10 December. Teringat Baby Syeera mintak belikan hadiah. Haha. So apa jadi 5,6,7 Dec haritu? Later. So now saya dekat Port Dickson. Mummy Ida tempah bungalow Bank Negara. and banglo ni memang awesome nak mati X) Nanti dewasa (gittew) nak rumah macam gini. Masuk masuk je memang terlopong lah. Swear to God, memang awesome gilaa. Rasanya kalah banglo Cameron dulu. Dan memang kalah banglo Arca. Nak lagi betul-betul sebelah pantai X) HEAVENNNN

And kalau bawak Super Gorgeous datang sini pon mesti heaven gila gila gila! Pagi tadi swimming after about 4 months tak swimming dan ye semput. kena start jogging ni. But yes it would be better kalau semua family haji abas ada sekali. Rumah ni pon boleh runtuh. And and oh, I met baby Zara, Daddy's grand niece. 

Zara Arrana Vlora

Hamik kau nama dia :) Sweet gilaa baby ni. And oh ye, Abang Syafiq nak bertunang. So sila cepat kawin. Saya nak anak sedara ramai ramai ye XD Kay siapa lagi nak kawin ? Lol -,- And oh BabyAnakCinaCelup saya datang malam esok. 

Ombak Rindu. Kay ayah and ibu gelak gila gila bila diorang tahu me pergi tengok wayang cerita ni -,- Ceh. Well yeah apa ayah cakap memang betul, but tak rugi tengok. Sweet marvelous and creamy. Lol. Five stars

Okay honestly I dont have any idea nak cerita. Nak upload gambar, camera lupa bawak. Ye memang menyesal tak sudah :( Takpe banglo, I'll come back haha. Dan netbook ayah yang seloww gila ni -,- hmm

Oh ye, ini untuk Qistina. Haha, Hai qis, aku dah follow tumblr kau -,- kayy. Oh ye nak tahu, qistina ni rajin text aku sekarang, mentang mentang dah beli num baru. dua pulak tu :) Qis jom pergi vacation sama sama? Pergi shopping sama sama. Aku tahu satu tempat yang best gila. aku dapat kereta nnt kita pergi okay. 

Kay seriously I'm bored. Bai. 



1 comment:

Unknown said...

hahaha!!
kay..
kte gi vacation sesame..
mesti best..
tp ko kne drive :p