Instagram

29 December 2011

Happy Birthday SuperRara

I've been waiting for this moment to come. Well now, all of us have turned 17. Its 30 December 2011. Ini kisah tentang dia. Korang ada Tentang Dhia, aku ada Tentang Fara. Lol 


So, dia funny. dia jahat. dia gedik. dia tak betul, dia terencat sikit. dia kedekut. dia bijak gilaa. dia suka senyum. dia baik. dia bising. dia awesome. dia amazing. dia kesayangan saya. dia cinta hati saya. dia intan payung saya. dia jantung saya. dia buah strawberry saya. dia apple saya. dia kakak saya. dia adik saya. dia segalanya buat saya. lalalala kbai :) You mess up with her, mean that you mess up with me thousand times more. *Pegang kapak*


She turns 17 today. Super Gorgeous little sister. She's a good listener and a very good adviser. She's younger than me but she's better than me. I'm glad we're friend. It has been four years, we are best friend. Fara, aku tak nak cari best friend lain. Lalalala. So Fara, please stay with me. Even you're miles away from me. Note this, I need you, I forever need you. Bayangkan bila dah dewasa nanti (LOL) orang tanya kita sejak bila kita kawan, 'Sejak di bangku sekolah' Hahaha. Atau macam minah cakap, masa kita kawin hahaha hmm, I really wish that to happen someday, to us. Insyaallah. 


Fara, kalau satu hari nanti aku start jauh dari kau, please tarik aku balik. Kecuali, kau memang dah tanak aku. Lalalala k ignore that -,- Lempang je okay *bagi kebenaran* Ataupun, kau cari post ni balik print then campak kat muka aku. Okay, the truth is, huh, I'm afraid to lose you. Really :( dan aku nak mintak maaf selama ni kita kawan aku selalu sakat kau, selalu buat kau marah, selalu itu selalu ini. Aku buat dekat orang yang aku sayang je. ahahaha :D *Lap air mata* Aku taknak hilang kau. Aku takut :) Aku takuuuut sangat :(


Okay, hurm, so Fara, have a great birthday. Me always love you. Always :) So....



Happy Birthday SuperRara 
May Allah bless you and may all your dreams comes true
Please stay happy, funny, strong, cute, lovely and good.
Fara, I Love You so much and it never stop increasing days by days.
Thankyou for being a very great sister to me. 
I LOVE YOU BEST FRIEND. 



Iloveyou, SuperGorgeous...

No comments: