Instagram

29 September 2011

My trial is bad. Yes, it is. Rasa nak jatuh berguling-guling bila cikgu hafizy cakap, addmath aku tak memberansangkan lansung. Sejarah aku tak credit tu macam fail tahu. Bahasa cikgu T cakap average, what THE, I want good. Dan cuma math je meningkat cuma tersentap baca tweet budak budak alpha.


'Weyh, aku dapat A'
'Orang lain semua A+'
'Kenapa aku A'


T.T I cried just now, mula mula berlakon tiba-tiba jadi betul :'( Nasib tak bengkak mata. Ibu cakap "Cuba sekali buat ibu senang hati," T___T Ye aku tertekan. Bila tengok Zanee study hard, betul ye dia memang study hard, aku nampak dengan mata aku sendiri. Rasa macam weyh zanee apa kata kau ikat aku dengan kau. Sebulan 2 minggu sebelum hari Tu. *crying again* Persoalannya boleh ke aku buat? Macam mana kalau nanti ayah ibu tak bangga, cikgu cikgu tak seronok masa depan musnah. Hmm. Aku rasa semua orang macam dah give up dengan aku T.T 


I'm trying to ignore all the feelings. Aku memang playful ke sana sini macam tak pereksa je, lagi orang larang lagi aku buat, lagi orang suruh lagi aku tak buat tapi weyh aku pon nak masa depan terang benderang. So stop lah kata aku tak risau. Tolonglah. Pressure tahu tak? Hmm. 




Okay cuma luahan perasaan seventeen years old girl. 
"Aku taknak merempat besar nanti," -Asyaf

No comments: