Instagram

09 September 2011

I wrote exactly what appear on my mind. exactly.

Well today is our hot mummy's birthday :) Bila pagi-pagi kitorang wish dia, and she said, "Nak kek red velvet," Hamboooih! Haha. Err, red velvet? br pernah makan sekali seumur hidup. itupun cupcake qushwa yang awesome tu. dan dia mahal giloo awok! and currently, my favourite cake is white choc macadamia secret recipe weh :D haha, big thanks to my mr excited for introduce me the cake last year. so sekarang asal nmpak secret, hehe belilah ape lagi. 


school is doing fine. exam kan. for the first three subjects, Bm English and Math was okay. And I expect it to be atleast B+. Oh teachers, please please please give me some As! And History. Haha, well this subject is killing me. Kenapa lah kenapalah aku tak suka menghafal. Its like, haih :( Orang ada cakap aku dengar "budak math memang jenis pantang menghafal," Like are you serious? Haih, ye tapi kalau bagi math kat aku semua boleh jalan. cuba bagi bio ke sejarah ke chemist pon ke. Macam cacing kepanasan aku jadi. err cacing kepanasan maksud dia apa?


Nextweek addmath and agama. okay bolehlah relax sikit. butbut, next two weeks, disasters! Ow MAAAANN T,T Hah *crying*. Okay sambung balik cerita tadi. Then, kitorang tulis banyak banyak wishes atas sticknotes then tabur atas meja dia. Haha, shuweetkan kitorang? andand its supposed to be tersusun dan melekat but bila macam tu nampak macam pink roses berlonggok pon ye jugak haha pink colour, lawa attractive gilaa colour dia. Well is that really show how close we are to her? Erk. Tak kesah lah. but ye dia memang cool gilaa pon ;D Seriously yeah. 


Oh and I miss cikgu siti rahmah. hmm. and oh teacher ros (tadi jumpa) ^^ Oh not to forget Shahzanee sayaa :) Dia dah start rajin belajar sekarang! And I must follow her steps too! Must. and something just aren't get any better at school. it is like, you're fucking annoys me and please I would like you to be stay away from me. Thank you :) Just, get awayy mannnnnnnnnnnnnnnn. I may look calm, but in my head, I've killed you for thousands time ! Haha -tumblr





So, Happy Birthday Cikgu Hasmalaili. Stay awesome, stay cool, stay pretty and forever young! Love yaa ^^




*The end*
And actually I have nothing to tell. It just nak lepas gian tulis panjang2 :)




















Everything is changing so fast. and I'm afraid I can't keep up 





No comments: