Instagram

26 August 2011

Its Rayaaa

Nak tak nak tinggal 3 hari before raya. Honestly, I didnt do the best for this Ramadhan. I dont even went to surau doing my Terawikh. What the heck is actually going on with me?! Hah. Andand, even for Gerak Gempur pon tak baca pape, pergi sekolah, relax macam budak SPM amik paper UPSR. Cuma paper dia tak senang kacang goreng macam UPSR lahkan. Haih macam hilang terus rajin aku. Maafkan saya cikgu. 


Oh these are some of my favourite picture during Iftar at RumahBaktiNurSyaheera last Sunday. I gonna put some more soon :)


These are some of my awesome friends and the orphans ;)


The girl in front of me, Adorable Syaheera ;) Oh I miss her 

And Iqbal. I fall in love with him ;D HAHA, i miss him too.

Well yes, actually, I miss all the kids.
I wish I could come here more often. 
Will do Insyaallah after I finished SPM :) 

Haha okay today Gerak Gempur last paper, physic. and we had 'salam-salam' dengan cikgu. Haha, seriously penat -.- but i get some kisses -.- erk. okay, haha. dan orang yang paling aku cari of course ustazah saripah. haha, banyak salah ni ==' hehe. 

Malam raya nanti aku post satu post khas untuk raya ;) So, for now, selamat menghabiskan puasa yang tinggal sikit je lagi ni ;) <3

Oh one more thing :)







No comments: