Instagram

23 August 2011

The best feeling ever

I had a lot of fun on Sunday. Having my Iftar with the orphans had really made my day. I felt awesome, great and lucky. Zillion thanks to Abang Shah and Aunty Suzana and yes Rumah Bakti Nur Syaheera ;) And to all my awesome friends that willing to spend your time :D Thankyou!


So sampai kat sana around 5.30pm dari rumah minah. datang je tengok dah ramai. hehe, big boss kan mana boleh sampai awal ;p LOL. Then start with bacaan Yassin ape semua. Seronok dengar suara kecik tu baca ayat al-Quran. sampai ade yang tertidur sambil duduk. Okay comel gilaa ;D Hehe.


Lepas tu bagi ucapan actually emcee sekejap haha dengan muhaimin. Bagi duit raya ape semua. Then ready for Iftar. Makanan sangatlah banyak. Semua orang gila snap gamba sana sini ;) Berangkat-angkat dengan the kids. macam dah lama kenal like seriously. Awesome. And yes, I admit that I dont expect it to be that way for the first time. It was fun :) 


Buka puasa. 3 gelas cawan with different drinks ^^ dan sebiji karipap. Karipap tersangat lah sedap haih :O 3 gelas cawan amik kau. haha ini disebabkan oleh banyak bercakap :) Lepas tu tiba-tiba tengok budak-budak tu dah hilang :O haha, rupanya diorang dah masuk dalam ready to pray. ok awesome. The girl yang imamkan solat masa tu bacaan dia, MasyaAllah :') Touched. Hmm. 


Then makan berat. Haha berat. erm I ate nasi briyani with ayam massala and ikan siakap masam manis. And like seriously semua tu sedap gilaaaa ;) Haha ikan tu ikan! Okay, me, makan ikan (!) Can you see how yummy the food was? Huh. Thanks PakLah jiran Muhaiminah. And thanks to the family who brought the ikan. 


Then everyone balik sikit-sikit. after tangkap gambar ramai-ramai. and, I saw Muhaimin worked the hardest. He is the one who packed the excess food. He is the one who settled everything the foods. Thanks Muhaimin, I appreciate it so much :) Haha takde dia, macam tak siapa nak tolong and sorry aku tolong sikit :P hahah. nafsu bergambar tu macam melebih semacam. 


Everything cleaned by 9. Tangkap gamba semua semua :) And then, kitorang tinggal 6 orang dekat situ with ibu syarah nadia nada and nafisah. haha and we go back home and left them kisses and hugs and a pinky swear that we will come back soon. I felt like crying by the time we left them. Haha no worries brothers and sisters. We will be back. That's a promise :) 


Hey, that is called Love, dont you feel it? :P 


Dalam ramai-ramai, I really fall in love with this two kids. Iqbal and Syaheera :) Tersangatlah comel and yeah, rasa macam hah, heaven. Actually I did felt the same way on other kids too. Haha, Iqbal, dekat sepuluh kali aku kejar dia nak tangkap gambar. Andand, bila aku nak tangkap gamba dengan dia, dia lentukkan kepala dia kat aku. okay macam, hahh :)  Comelnyaaaa :') Andand syaheera, comel gilaa bila aku ajar dia nama aku, haha, nanti berubah jadi anisya lah bagai. hah :) gambar later lah, tak sempat sekarang :)


"Banyak pahala tolong mereka ni Sha, jangan lupa mereka ye," 
"Semua ni share sendiri Sha? Alhamdulillah,"
"Nanti datang lagi ye Sha, jangan lupa budak2 ni,"


-Aunty Suzana.
She's really a great mother and a great woman. 


Wah panjang betul post kali ni. and every words that I've wrote, I really meant it with all my hearts. and yes I love and miss the kids :) Qistina, let makes our dreams comes true. ingat tak aku pernah cakap dekat kau dulu :') 

No comments: