Instagram

09 August 2011

Alolo cerita pasal awak :))

I MISS YOUUUUUUUUUUUUUU ;( Haha really do maam. 


Haha, okay, Shahzani semakin rajin sekarang :O Insyaallah nak ikut jejak langkah dia. Alahai. Hmm. Lagi 97 hari. And I was like, Ya Allah, biar betul (!) Fuh. Semakin lama semakin banyak pulak benda menutup pandangan jalan. Bertambah onak dan duri. Okay semua ni aku belajar dari lagu ye, lagu ! 


Lately, makin banyak benda pelik berlaku. Ye batul, pelik dan aku tak suka. dan ye seriously. Oh oh, ade satu lagi qistina jatuh motor hampir langgar lembuu. Haha memang kena bahan habis. Tapi tadikan tadikan,


Kalau qistina jatuh motor then tak balik-balik :O Omg, thank God she's safe. Like, hum. Berita banyak pasal orang accident lah apelah. oh tanah runtuh tu. Alfatihah. Aku selalu bayangkan kalau one day aku terima berita macam tu dan orang-orang yang aku rapat terlibat. Okay, pernah sekali arwah abang zaid tu. tak rapat tapi dah speechless macam ape  je. oh kalau fikir dalam jauh mesti nangis. mesti punya okay. hmm. teringat dulu, kalau ibu ayah balik kampung without me sejam sekali mesti telefon. Nangis takut. Hah ye memang aku macam tu ==' But since then, I learn how to control myself and believe Allah is watching and nothing could happen without His permission. And if it does, penyucian dosa :) Yeah, setiap dugaan kan ada hikmah, sakit tu pun hikmah, jadi janganlah merungut kalau sakit sikit. Allah tengah tolong bersihkan dosa kita. Tau :) I believe I believe I believe. Oh I love this feeling. 


Oh actually, bukan kejadian qistina tu pelik. Ye tak pelik pun. so thats mean ade lah benda yang pelik tu an. but haha i prefer to stay silent. one day he will realise something that he made a huge mistake. And I hope by the time he realise it, I got my faith for saying no to him. And that will be the real time for him to know that he is totally wrong. Ye. Kaulah tu ye kau. Tett :) 


Oh ye, qistina, lama tak criter pasal dia. haha, Hello baby, this is about you. Well, aku kenal dia masa form 1 after kenal adynn. Dulu banyak kali gaduh dengan dia. Gaduh besar okay bukan sikit. Tapi biarlah. I love the way she comfort me, haha macam mak ;p hehe, takdelah. Dalam ramai-ramai, dia paling tahu semua pasal aku. ye, aku cerita semua kat dia. semua. dari yang kecik cinonet, kepada yang besar gedabak. dan ada satu benda aku bagitahu takde sapa dalam dunia pun tahu except for her. see how much i trust her? Cheh. dia selalu dengar pastu setuju :) Dan aku jahat. selalu buli dia. kalau ade kerja mesti aku serah kat dia. dan dia buat. haha, kadang kadg lawak kadang kadang kesian dan jahat nya aku ni :( heh. seriously dia baik sangat. haha weyh muntah ;p hihi. tujuan aku cerita ni sebenarnya aku nak bagitahu dia, aku sayang gila gila gila gila kat kau. aku sayang, kau gila tau :) hihi. jangan tinggal aku ye. ceh, macam cakap dengan boyfriend. yelah siapa lagi nak dengar aku merepek sampai ke London, nak buatkan kerja yang sepatutnya aku buat, nak tegur aku bila aku salah :) Oh, girlfriend aku satu satunya, faraleena shakirah :) nanti nak cerita pasal dia pulaklah. err, but later. 


Selamat berbuka puasa. Selamat malam :)





No comments: