Instagram

17 May 2011

The Tony Fernandez

Sepatutnya study. Tapi takpelah kejap je :) Lainlah kalau agama mmg tak baca kan. Ok janji, sekejaaaaappp je :) 


Tok In's Generation? Ape tu? Well today, Aku nak story sikit pasal bende ni. Heheh. Consist of 10 happy cute girls and boys. Ok perasan sikit. Maaf. Sepuluh? ye sepuluh. heheh. Kenapa Tok In? okay, DaTOK muhaimIN. okay yg besar tu adalah dari mana kitorang dapat nama ni ;P kehkeh. Masa lepak dekat stor dulu sekali tu, siapa tah tetibe buat family tree ni. So tetiba je muncul. Sayalah tu. Muhaimin, muhaiminah faraleena qistina adynn afif shahzanee izzati dan qushwa. Ha cukupkan 10?


Dan mana pergi SMS tercinta? Oh, masih wujud. dan forever ada Insyaallah. Btw, Sms is forever. And now the Tok In pon :) Hahahaha. Serious aku lucky gilaa ade korang :)


Oh ye, semalam punye semalam kan, ada orang datang mengadu kat aku. even tak tahu motif dia, layan je lah. kesian pulak :) seronok dengar criter org ni. kadang-kadang sampai lebih2 pulak aku bg nasihat. eceyh. padahal diri sendiri pon mcm tak betul -.- yelah aku berimaginasi je lebih. hmm :) but thanks to her. she really makes me feel important. thank you. 


tadi english summary pasal Tony Fernandez, tak pernah dengar? Google sndrilah. dan ye kau mmg teruk. hmm sebenarnya nak cakap. Story dia really inspires me something. he talked about dreams, hope, believe and giving up. 


"Believe in yourself, and if you failed, try again" 


Kak Anis dapat Kolej Mara Banting. Persediaan before ke luar negara. Seriously, aku jealous gilaa bapak. Ini maximum punya jealous. And oh ye, Abdul Rahman dapat JPA scholarship pergi UK if not mistaken. Oh man, I want it too. Seriously. Serious! 


Ya Allah, permudahkannya untuk kami 







No comments: