Instagram

25 May 2011

Addmath

Esok last day exam. 2 papers to go, and we are all done :D biology, biarlah takdir menentukan. ewah. kau agak apa? fail lagi? entah. I deserve the G actually. Padan muka kau ecah ! 

Addmath esok. Aku risau sebenarnya. Ujian satu, 78%. everyone was like, "Alah ecah kau nak risau apa, kau kan terer addmath," "Kau confirm punyelah ckg fizi bangga," pffft. Tahu tak ujian satu tu keluar 5 topik je. boleh lah citer. Haih, semangat sikit lah ecah. Confirm kau boleh buat ;D Insyaallah. Oh itu hati aku yang duk kejap2 mesti boleh, kejap kejap, eh kau tak boleh. Tak paham, tapayah pikir. 

Insyaallah, aku nak stay up sampai pukul aku rasa nak tertido lah. Rasa semangat sikit. terima kasih cikgu hafizi yang kelakar. haha, smalam baca bio setiap 5 minit terlentok. haha. tara guna :( Okay ecah, makes yourself proud.  Ini addmath bukan bio. Cepat :D 

Jujur, aku sayang addmath, tapi kadang-kadang aku pon rasa mcm nak bako je buku tu :) Ya Allah permudahkannya untuk kami :) 

No comments: