Instagram

04 May 2011

Random

Harini Rabu. Balik kampung? Oh, the beach part was the fun. Yang lain? Haha. Seriously, penat die smpai harini. And yesterday, demam balik :( Huh, tekak rasa mcm bengkak besar-besar. Tak suka. Sakit :( 

Harini koko KRN, masak-masak. Oh, saya tolong makan :) Jangan marah ye. Tiada mood nak tolong bende lain. Kehkeh. Seriously rindu nak lepak bilik masak. rindu ckg siti rahmah. rindu dulu-dulu ;)) I really wish that I can go through the same moments. 

Haih. Nexweek exam, and starts with BIOLOGY! Oh man ;( Biar betik cikgu ni. Addmath last-last -.- Pray for me. I will work hard for addmath. I'm looking forward for atleast A. Bukan berlagak. But seriously I am so into Add Math. And the question is, why not bio? It is like, Oh man, BIOLOGY? kenapa lah aku ni tak rajin :( Seriously terfikir macam nak amik study in math bila U. But, aha, so many question and buts. Benci :( 

Oh yes, I should be in front of the books, not the facebook. or the blog. But its okay. 3 weeks aku tak on lepas ni :) Kalau bolehlah kan -.- My table mates are away. Adynn pergi camp. And Waya will not come for the whole week. Now, aku ade Wafa je :( Rindu semua orang

Saya ignore banyak benda termasuk yang tu. Almost 3 weeks dah tak datang duty. Tak de mood nak jejak. Tak ada hati. Yes I know, kita kena redha dengan semua benda yg jadi. Tapi, penatlah, bila semua benda kita buat bukan stakat sepenuh hati. sepenuh badan, orang pandang sebelah mata je. Sedih. Maleh nak nolong dah aih :P

Ya Allah, please, guide me.


No comments: