Instagram

26 May 2011

Hari saya

Exam sudah habis. Walaupun bukan SPM yang sudah habis. Haha. Walaupun begitu, saya tetap happy macam dapat sejuta ringgit. Terlepas satu lagi ujian :) Saya menghadapinya dengan tabah. Penat lelah (ok tipu) membaca buku, berjaga sampai lewat malam, mendera otak supaya menyerap semua fakta, walaupun tak smpai 1% neuron out of millions in the brain used.  Fakta tersebut masih tak suka pada otak. bukan salah aku, salah fakta tu. Haha


Happy betul hari ni. Addmath blur semacam. Hapebende tah. Chehi (!) Lepas sekolah, stayback sekejap. Mengambil masa selama hampir 10 minit untuk smpai ke kantin setelah sepuluh kali mengulang hendak makan. Cheh -.- Saya, Fara, Qistina, Minah, Izzati dan Muhaimin selamat sampai ke kantin, beli makanan then duduk (oh masa ni, zanee datang dgn muka yang mcm baru langgar orang xD). tanpa menyedari terduduk di atas Seth Tan Mang Kok mana punye chewing gum, lepas makan baru perasan and I was like, Sh Sh Sh SHIIIIIIITTTT T_________T. Hampir menangis ;D haha. 


Terima kasih Kawan-kawan :) Kerana tolong bersih kan kain. Haha. I'm so glad youre here :) Walaupun di ejek Chewing Gum Girl. Takpelah, inilah kuasa diorang. Kne terok mcm tu pon, saya masih ketawa ;D Terima kasih sekali lagi :) Saaaaaayyyyyang korang  ♥ Tok IN s :)


Esok hari guru. Rindu Kak Laili :) Tetiba -.- Tahun lepas, kitorang macam orang gila buat persiapan mcm hape je eh. Tahun ni, ICT tak terlibat apa2 pon. :) 


Hari sabtu dah cuti, for 2 weeks 2 days. Oh yeah ;D Singapore, I'm coooming :) 

No comments: