Instagram

03 October 2010

harini untuk esok :)

Target utama tahun ni : Peperiksaan Akhir Tahun :)


Saya taknak 1 pun fail ! Cukup2 makan pon tanak jugak. Insyaallah :)


Target tahun depan : Sijil Pelajaran Malaysia yang akan menentukan masa depan saya. WAHH ^^


Wah, tak sangke dah spm thun dpn. rase macam br lepas UPSR ==' haha, tak kesah lah tu. and seboleh2 nye aku nak tebus salah aku time pmr dulu. padan muka kau malas blaja echah ==' huhh. 


kalau dlu, aku tanak lansung ayah keje kat jeddah. now, lame lah lagi ayah. boleh smbung study kat sana. hehe, excited gilaa :) sumpaa, naaaakk sangat study sana :D Insyaallah. pray 4 me :)

   :')

3 comments:

Anonymous said...

sure u will get it!!
yakin seyakin-yakinnya tau...
dimana ada kemahuan disitu adanya jamban untuk berak hahaha..
joke...
teruskan usaha sayaakan sentiasa mendoakan kejayaan awak..

Anonymous said...

dimana ada kemahuan disitu ada jamban..untuk melepaskan tension!!
u can do it gurl..l

AyeshaNadhrah said...

HEHE, thanks a lot dear :D