Instagram

30 October 2010

i will survive :D

well, there's got nothing to do after exam. as usual, we got something to do with our beloved teachers. haha, hangout dgn dorg is not as bad as u think. see, they are cool ♥  chehaaa :D well, mcm tahun lepas. after PMR, kitorg mane ikut program skola. ade pon 2 3 je. haha. 

yeah, rindu nak masak XD seriously. haha. saba ecah, saba. 4 papers to go. and all done :) ee, tahun dpn SPM (?) my Godd. rase mcm baru masuk tadika je. hehe. tak sangke dah besa. eh tak sangke ! haha. man, nak jadi budak balik :( 

weehee. well, the main point post entry ni nak bg tau. i dont really cares. you just act like kid. and even worse. and i hate stupid fake person like that. i really do. omg, u annoys me. menyampah tahu tak? emotional will make you regret. it really do. egoistic will make you suffer. and i tell you, it really do. omg. i hate i have say this. but yeah, back to islam, it all make your way. 


Dalam surah Ali-Imran ayat 112, firman Allah, maksudnya: ”Mereka itu akan ditimpa kehinaan di mana saja mereka berada, kecuali jika mereka itu menyambung hubungan baik dengan Allah SWT dan hubungan baik dengan sesama manusia”.

Sabda Rasulullah SAW, bermaksud: “Tidak akan masuk syurga orang yang memutuskan Silaturrahim” (Riwayat al-Bukhari).

i wont say anything if u listen what have i told you. Allah suruh kita maafkan orang yg menzalimi kita. eh (?) die zalimi kau ke? oh ye, kau yg cakap. aku tak. aku bukan nak blagak baik blagak alim, blagak suci kat sini *eh aku mmg suci, cuma jangan kerana hal sebesar zarah kau nak jd kan isu sebesar gajah. berdosa. 

aku sayang kau, sayang dia jugak :) so, bila nak gaduh cermin diri dulu. tapi jangan cermin muka kau je. cermin one whole body. dari hujung rambut smpai hujung kaki. lagi satu, pakai cermin transparent supaya kau dapat tgk ape yg ade kat dpn kau skali. kitorang bukan tunggul. kitorg tak boleh berlakon konon2 takde ape yg jadi. oh yeah, tahulah best actor. haha. oh my, aku guna banyak sangat kata tersirat ke? tak faham tanye lah aku, >>kat sini<< hehe :)

apepon, fikir masa dpn. kalau kau takleh survive dgn kitorg skarang, kat future kau takleh hidup. aku bercakap bukan cakap kosong. hehe :) well, aku tak brade di mana-mana side. it is just, smpai limit saya nak bercakap. aku bukan tak suka, cume tak sedap mata pandang tlinge dengar mata baca :)


terima kasih, i love you :)


haha, i thought nak cakap sikit je. tetibe banyak pulak idea, so, bebellah kejap. yeehaa :D hehe. ohh, sukatilah :)
  

No comments: