Instagram

30 September 2010

lets forget

GOOD LUCK JUNIORS :) PMR is right in front of you. do the best adikadik :) omg, saya rinduu adik adik KRS saya :') go btho

here, they taught me a lot. friendship, honesty, joy, luck, life. but yet, the do taught me liars, dishonest, ignore, hate, pissed off, regret, and still it is a life. i believe when today I'm on top but the next day, i'll be under. and some, will not forget me, but the rest will. 

"aku terhutang budi dengan kau," adynn slalu je cakap bende ni. ouh, aku taksuka ==' haha, soryy comel. aku bukan sesiapa kau nak hutang budi. faham? :) semua aku buat, sbb aku sayang kau. tapi kalau kau lupa aku, mmg bengkak muka kau :D heheh, jk! yeah, no need thanks. no need to say that. having u adynn dah cukup buat aku happy sangat2 :)

fara, haha. knape ha, lately, bila kau senyum buat hati aku rasa nak peluk kau? haha. dan knape aku rase nak tumbuk fanah? jk! XD kehkeh. afif, aku rindu kau gedik. airin punye blur criter kau best, walaupun sdikit mngarut :) mira pendek, kehkeh :D ow man, saya jealous

ok fine, aku tatau nak tulis ape. haha. man, aku rinduu KRS. aku rindu kak anis, aku rindu baju hijau leper tu >< aku rindu boot berat tu, aku rindu kawad. aku rindu korg :'( haha,ni semua cikgu azizah punye pasal la ni. di sebabkan siapkan laporan aktiviti tu, tros jd camni. haha. pelik

ohh ye, skarang kan, aku bencii kau. tak boleh ke, skali jee, kau tak buat org sakit hati? aku cuba lupa bende lapuk tu, tapi kau buat aku ingat balik. sumpaa sakit. haha, but yeah now, aku boleh trima knyataan yang kau bukan kau yg dulu. but entahlah. aku rindu kau. haha, bongek punye echah.

dan, haa, kau, yes kau! kau pun sama. eloklah kn? jadi org jangan guna kpale lutut weyh. guna hati, guna akal. baru lah kau tak mrana. tapi klu nak rase mrane lg, lantaklah kau. and yeah, jgn lah  pulak cari aku kalau hati dah sakit. aku dah tak cukup ubat ni ha kat sni. 

and i just want u to know, once i say i love you, it means forever it will be and never remain change. its a hobby :) haha. english aku terok tak? ow man, saya nak terror english.

 

No comments: