Instagram

27 September 2010

what a day

well, ayah saya dah balik :D dan saya tersenyum besarr punye :) hehe, tapi... adeyhh, knapekah perlu awal sangat ke sana kembali. aduyaii --' tapelah :D kehkeh

well today, pagipagi lagi, kreta kesayangan ibu yang dah tua tu buat hal, and i was like omg, omg! omg! >< dahla dah lambat, and then kreta kesayngn ayah pulak di culik pak teh --' haaaaa, serious nak nanges dah --' then, haha, ibu suro tumpang syifa :) so, selamatlah aku ke skulah. 

kat skolah, trase semangat gilaa nak blaja XD hehe, semua kerja aku buat, cume.. heheh, tak kesah lah tuu. then stayback sbb temankan cik adynn buat keje krs yg gilaa banyak doe. haha. and suddenlyy :(

huhh, after ckg kata nak kunci lab, kitorg nak gerak lah kat atas, tapi time tu ade waya and friends buat kapal kertas, nak lawan lah. haha, yg ni mmg syok doe. at first, masing-masing ade sorang satu. haha. 9 lah semuanyaa. aku, adynn, apip, waya, nadia, wafa, fieka, hanisah kwn fara, and aqilah ariffin. heheh. letak dalam longkang kat pentas baru buruk tuu. tgk sape mng. haha. comel jee. then, second time, buat group plak. aku adynn nadia and wafa. afif pengadil. and the rest satu group. pastu, group kitorg mng ! haha, waya tak puas hati, then buat satu round lagi, aku, aqilah, nadia and hanisah afif pengadil and the rest 1 group. kitorg mng lagi ! hahaa. waya daa panjang je muncungg. haha. 


then naik atas, suddenly, pensel box adynn hilang. omg! adynn dah berair. tanye apip mmg tade. pastu, round satu tingkat takde! pastu naik atas, rupanya betul2 depan pintu pusat sumber. barang adynn yang punyelah padat dalam tu, hilang tnggl suku je. bayangkan. ow, macam shit. spot check budak2 yg ade kat situ. takde! adynn dah nangis. mntk tolong ckg zu pinjam pengawas buat spot check kat budak 2 dedi, yg kbetulan time tu, kluar dr pusat sumber klas ckg apetah. okay, takde. tangan aku dah menggigil. tunggu nak menumbuk je lagi -.-' 

huhh, then rest kejap kat tepi klas apetah (?) adynn nangis. hmm, pastu adelah budak taik mane tah sebok je tanye, knape2. at first aku cakap elok2 lagi doe, takde ape. then macam pekak badak air lah pulak budak muka tembok ni >< mmg kena jerit ar. dahlaa tension gilaa, tangan aku mmg menggigil gilaa kot --' slamber badak je aku jerit, pegi mampus arh kau. kuat gilaa siot. mmg nak mlangkah dah lempang budak tu. adynn tahan. 

agaknya, kalau takde org tahan, bengkak mcm kena sengat tebuan dah kot muka budak tu. damn gilaa --' tu baru yg menyebok, agak2 kalau time tu budak yg curi tu kat situ, apalah jd kan muke die. huhh == itulah jadi bila aku tension nak mati ==' siot je. 

then suddenly, ade dua budak cina, saksi, perompak tu amik pensel case adynn. pastu dorg cari ngan sorg pengawas chinese ni, then jumpaa, barang2 tu walaupun tak semua. hah, lega lah sket. thanks guys. great job :D tension semua release sket sket. 

maybe org lain akan cakap, alah, bende kecik pon na nangis. but yeah, tak kena tak faham lah! ingat lagi time form 2 :

time tu, tgh koko ape tah pagi lah kan. then semua letak beg kat foyer. bila nak balik, bag aku takde ! omg ! dah lah aku saaayaaaaaanggg gilaa bag hitam strawberry tuu. haha. dalam tu ade pensel box tak silap.i cry and all i want is only the bag ! haha, sayang gilaa. lastlast, ade org jumpe dalam tandas. and my stationary is gone. and i was like, miskin sangat ke, pen pon taleyh bli smpai kena curi org punye? =='  

haha, criter lama kan dynn? :) adeyhh. conclusionnye, tapayah lah jadi bongok wahai manusia --' aku bencii pencuri!

target : final exam ! and i really really really want it in flying colours. go echah. kau tak bodoh. kau boleh buat, macam org lain jugak. cepattttt XD  



No comments: