Instagram

26 April 2010

saya takkan give up,

hahaaa, a very tiring day. God, saye jumpe mcmmcm org hari ni. dan mreka sgt menyakitkan hati. dan hari ni saya blaja bahawasanya, siapa pun seseorang itu, apa pun kerjayanya apabila dia adalah manusia pasti ada sifat sombong bongkak dan prasan hebat dari dlm dirinya.

saya ingat ayat anda, "awak ni kne blaja promote lagilaa," sebagai manusia, kita mesti melakukan kesilapan. terima kasih sbb tegur saya dgn ayat itu, dan sudah tertusuk dalam hati saya yg berdarah. sumpah, bila fikir balik ape yg blaku rase nak nanges. bukan la besar mane pon halnye. hmm. tp rasa kecewa tu dtg. sedar tak sedar, mcm tak ramai yg hargai ape yg kitorg buat slame ni. susah payah, stayback tiaptiap hari demi buat kerja halal ni. takde sape heran. siap hidangkan kitorg dgn ayat ayat sial korg. weii, kitorg pon manusia jugak. skarg aku faham knape cikgu susah utk jd ckg sebenar. tak faham sudah. makna yg sangat tersirat. nak ikhlas mmg perlukan hati yg kuat.

kadang kadang tringin jugak rasa nak dihargai org. bukan la hadap sgt. tapi tak perlu cemuh kitorg mcm tuu. takdela pulak nak emo cume, thx sbb buat aku blaja something dalam hidup. at least, aku tak pernah give up. slagi boleh ikhlas, aku akan ikhlaskan hati seikhlas aku mampu. hidup korg, korg punye pasal. aku tak peduli. 

&& kpade yg anti giler ngan kitorg, thx sbb kitorg tak pernah kesah pon dgn kutukan korg. meanwhile, kitorg happy smpai skarg.

Ape kau fikir chah,? a normal HUMANS  BEING


No comments: