Instagram

13 April 2010

i'm grateful

hey semua :) 




so today, aku nak criter pasal Very Important People in my life. whatever happen, still, I LOVE YOU

so, lets start! :)
first of all, my familylahh. hahaha, my mom and dad, walaupun stiap hari terpaksa dengar dorg mmbebel still aku rase mmg ade betulnye. ehh tak, mmg betul ponn. hahha! tanpa dorg, aku takde nak tulis blog ni, aku takdapat kwn2 yg best. aku takdapat ape yg aku dapat slame ni. it makes me think, without them, i am NOTHING.

adikadik. nadia n syarah, mmg korg gile annoying dol. hehh, tapi tanpe korg, aku takde org yg jadi mangse membebel, jadi tukang 'suruh' aku, jadi mangse pakse aku. haha, but the most important is, without korg, aku takde kawan nak main kat rumah, haha. walaupun korg ni macam lalang. kejapkejap senget ke kiri, kejapkejap baik pulak, senget ke kanan. korg ttp adikadik yang baik. yeah babies! :D

family hj abas. family terbaik lah weyhh. haha, thx sebab jadi peransang org nak blaja. hahaha, itulahh, dorg ni juumpe aku je mesti tanye, "besar nak jadi ape?", "stadi ok tak?", "result cemane?" hehh, macam tak bosan je bertanye. :) haha, thx because makes me realized ramai sebnanye org yg syg kat kite. thx sbb always bg sokongan tak berbelah bagi. thx bcuz slalu jadi panduan n smangat untuk org. thx for everything. n ofcourse tak lupe, opah stiawan. ily :)

seterusnya, my cousins. amir, iman, nadhira, inaz, asyraf, syahmi, duhh ramai gile, tapaya la tules. korg mmg best!
cikgucikgu, terime kasih sbb tak jemu ajar saye. layan mulut saya, terima saya seadanye. hahaha, apebande la ni. apepon, saya tak mungkin lupe jasa cikgu. knape cikgu? mcm common sangat kan? haha, sbb, kebnykn nye mmg terbaik. terharu giler, bile ckg yg dah berkurun lame dulu ajar aku, still ingat lagi kat aku. hmm. sememangnye dirimu begitu berharga. hahaha :)

then, ofcourse, my dearest besties. ingat, aku tak kawan dgn korg krane paras rupe korg, kepandaian, harta bertimbun korg or whatsoever. tenkiu sbb slame ni korg sentiasa ada dengan aku, sambut aku bile aku jatuh, penyumbang sebab ketawa aku slame ni. sokong aku buat apepon. marah bile aku tak betul. n please teruskan. :)

minah : aku kenal die time form 2, dulu an, aku ingat die ni nerd. haha, seriously weyh. knape? haha, adelaa. now she is a very good girl. good adviser too. exellence in making me laugh until perut senak giler. kakak yg baik tapi gedik. hahaaha. n of course my day without her is kosong. loveyou

adynn : ape yg mina ckp tu betul, she can protect you. dielah kakak sulung, kakak terbaik yg aku ade. badan je kecik tapi jiwa besar weyh! sgt brani. haha, org ni lah yg slalu duduk blakang die, takut SIKIT. hahahaha. mulut die, mmg bising. hhahaha. i am lost without her. loveyou

qys : ha yang ni sensitive sikit orgnye. kalau mulut die muncung semacam itik tu, ade la yg tak kena. hahaha. satu je, yg aku tak faham pasal die. knape die suke lelaki cina? she wish, she is me. hei, aku ade hatiprasaan okei! ahhaha. ape daa. but dear, jgn sakitkan hati kau dgn ape yg kau adekan sndri. my advise, lari jauhjauh dari kesakitan tuu, kalau terkena jugak, tuang ubat cepatcepat, biar dokter buat kerja. remember, ramai org syg kau. loveyou

*please, itu hanye bahase kiasan ye. haha

muhaimin : tanpe segan silu nye aku berkate, aku syg kau! haha, trust me, walaupun kadgkadg annoying, he still kwn yg sgt baik n mmg sekepale ngan aku. serious, aku rase slamat dgn die. ntah knape. walaupun mulut mmg bocor, taleyh simpan rahsie. hahaha. dan hari aku tanpe die adalah senget tetapi hari aku bersame die, terbalik lah! :D loveyou
fara: my little sister. as i mention (?), prasan muda maa. hahaha, but, wht ever is it, she is a very good listener. kate kate die susah nak dipakai, sbb budak kecik kan? haha, kiddin lol. sgt boleh pakai pnye org. btanggung jwb. cheh, bangge la tu? hahha. mmg betul, adik yg ni mmg baik. iloveyou budak.
afif : haha, yg ni pelik sikit. takde prasaan pnye org. tapi perkataan die sgt boleh diguna pakai dan recycle. hahaha. die jenis tak kisah, mulut potpetpotpet. dan krana camera die, sms dapat captured gamba yg sgt cantik. haha. n to afif thx a lot, jadi penyeri kitorg. ohh, tambah lagi sorg si bising. haha loveyou

anira : she's the girl. haha, well, bnyk yg aku share ngan die. die baik. funny. pandai. ilovetobewith her. together, mmg tak habes bercriter. she love Malaysia Airlines. she love kapal terbang. haha. n ilove herr! :D

miera : haa, yg ni pulak garang ohh. haha, mmg jenis cakap tak berlapik. haha, mmg menusuk kalbu. tapi die baik hati tau. ganas jugak tapi kalau dah perempuan, mmg hati lembut. hahahaha. kawan yg bestweyhh! :D loveyou

fanah : she is one of us since this year. she've change, so tak salah kan, kitorg trime die? :) die adalah pendengar yg setia. baik. walaupun pekataan die kadgkadg tak bley digune pakai. hahaha. thx fanah makes my day more interesting! muahhh loveyou
airin : die dilahirkan sebagai seorang penyanyi di dlm sms. hahaha. bagaimanapun, die adalah milik semua org, bak kate qys lahh. hahaha. airin good girl! :D loveyou

kadetremajasekolah smkbtho2. haha, theyre also a part of pnyumbang for a lot of amazing moments in my life. they taught me something that really change my life secretly. haha, ape tuu? adelaa. hmm. imissyouu. :) loveyouuu

kawankawan: ade depan mate aku, slalu layan krenah aku yg tahape je ni, slalu bagi aku pinjam homework, slalu gelakkan aku, slalu ade :). aku syg korgg! friends forever okei ? :) loveyouu




you guys are the most great things happen in my life n never be replace. i just want you to know, i love you guys more than anything in this world.   

Alhamdulillah, thx ALLAH


No comments: