Instagram

23 April 2010

Rafiqin Darwisy

so, assalamualaikum.

huhh, entry hari ni, ntahlahh. bace je lah. haha

disebabkan tibatiba teringatkan arwah din beramboi, aku tros tringat kat budak 14 tahun yg namanya menjadi title blog ni. mesti serba sdikit korg tau pasal ni kan. die yg hina arwah dalam facebook tuu. hmm

so, aku tros cari facebook budak ni, tapi tak jumpe. tapi ade 12 page yg menentang habis budak ni. so conclusion yg aku bwat, ramai org syg arwah. dan kutuk habis budak seko ni. 

my opinion, hanya seseorg yg tak bertamadun yg akan kluarkan kata2 mcm tu. yg tak dididik sebaiknya. dan sepatutnya die di sepak mukanya. hehh, okey. tak perlulahh. cume kita, sebagai manusia, mendoakan dia, supaya sedar ape yg die bwat tuu, adik aku pon tau salah. but, bdasarkan commnt org yg die balas. nampak sgt nak cari perhatian. sial jehh 


hehh, tahpape jee. weyhh, br umur 14 tahun dah bangang gler. haha, kan dah kene. hmm. walau cemane pon arwah, tak patut lansung die bwat camtu. 1st die mengaib kan org yg dah mninggal. dan yg tak ley blaa, die memainkan agama. kepala kau. sesukahati kau je tukar Al-Fatihah kpd Al-f*** kan? mmg nak makan pnyepak. itu baru org benci. azab Allah? hmm.

apeape je lah budak tak cukup umur. hehh. but aku janji, one day, kalau die dah sedar. sure die mnyesal giler ape yg die bwat.


huhh. soo, aku malas nak bising pnjg2 lagi, but di kesempatan ini, aku nak ucapkan takziah buat family allahyarham din beramboi sbb sbelum ni aku tak pernah bwat entry pasal ni. so, same2 kita doakan arwah ditempatkan di kalangan org2 beriman. amin~


&& tak lupe, arwah yanie mentor & arwah achik spin. takziah~

ps: tros tringan lagu drama yg high notes tuu. haha, n paling comel, lagu yg comel sgt! :( ohh yee, stop la bwat dosa kering yeh budak.



AL-FATIHAH

2 comments:

Anonymous said...

yeahh..
bangang punye bdk taik!
kalau ye pun arwah buat sala, biala dye brurusan dgn Pencipta kita ni kn?
ryte?
x de lah hak kite utk kutok2 org yg da x de kn?
mcm laa arwah pnah bjumpe ngn budak gile tuhh..
hahaha bangang!!

AyeshaNadhrah said...

tau takpe. takpasal2 dpt dose. bnyk plak tu dose die. dosa sesukahati tukar AL-**** tuu, pastu aibkan org mninggal. n then, sakitkan hati beribu org yg bace. haa, padan muke.

tau takpe. mcm laa, arwah kutuk die. lawak je pon. siot je.