Instagram

01 May 2010

hahh, just for them who have blind heart (?)

hyeh, harini malas nak criter pasal hari hari berlalu. ade gelak, ade tawa, ade penat, ade sakit hati, ade menyampah, ade terkejut, ade life. hehehh ;)

huhh, tapi aku sedar itulah khidupan kan? yang penting, bila salah, kite blaja & sedar, bukan pegi maki tak tentu pasal. adeyhh. haha, *takde kene mngena ngan life aku okey :D yang buruk jadikan pengajaran, yang baik kite tanamkan dlm hati!

so today as usual, on fb. myspace dah bosan. insyaAllah, bakal di cancel tak lame lagi. ahaha, taklame aku tu, tahundepan punye depan. hehh. dahlaa. tadi kat fb, pegi stalk kat page coach ain. wahh, lame tak denga brite. hahaa ;) pastu tertekan sape punye tah, terlihat bende alah yg aku fikir sbagai sesat dan salai. (?)

 

dahlaa, reti bace kan? walaupun isu tu dah lame jalan. point aku bkn kat situ keyh. for me, salah org tu jugak, yg gatal g bakar kuil tu apehal. for me, g mati dorg laa nak percaya apepon. yg kite ni, diamdiam je. but, isu penggunaan nme ALLAH tu, aku taktau nak comment. takut nak sebut. hah. bialahh. dan aku dah cakap bukan itu yg aku nak sebut kat sni, ohh yee, tgk yg aku gariskan kaler merah. ahha, yg tu mmg sial gler. semoga Allah memberi balasan yang setimpal. =.= boleh bla la wey.

dahlaa, aku bosan sebnanyee. berkenaan post ni, takperlu nak gaduh antare melayu or cina or india & the most important thing is, takperlu gaduh pasal agame. jage agame sndri sudah! fikirfikirkan dan slamat beramal! :D 

ONE MALAYSIA. together we stand :)


No comments: