Instagram

24 May 2010

kate org, hidup cume skali.

Innalillah. Uncle Firdaus dah takde ;( okey fine, uncle yg ni, aku takde la rapat sangat.tapi time raye slalu jugak jumpe. hmm, kejap je. otak bengkak. tulang hancur. =.= masyaallah

so tadi, ibuayah pergi ziarah kat ipoh. dari nak pergi klas addmath tadi, tros tak jadi pegi. kalau pegi sape nak amik balik. nak tunggu sampai ptg? sorylahh. nak balik jalan kaki, lagilaa. hehh. padahal rumah sejengkal je. duhh. 

harini aku sndri taktau ape yg jadi kat aku. serious tade mood lansung. nak cuti nak cutii =.= hahh. semua bende aku pandang kosong. entahlahh, sejak kblakangan ni aku macam takde mood nak bwat keje. even tadi exam bi pon bwat nak taknak jeh. i dunno why. hehh. penat kot. 

harini, 2 kali je aku tego die. bodoh tak? bile tringat kisah dulu, rase nak campak jeh. kononnye da tanak ingat kisah dulu. tapi stiap kali mesti tringat jugak. knape ha? aku takboley lansung tgk muke die. tapi biarlah. die pon aku rase makin hari makin jauh. so what. org taktau real story die. takpasal2 aku yg macm org bodoh tersengut2 kat sni. 

hahh, dahlaa, takmau ingat. 

yeah, like i said yesterday. I've no idea what will happen today, i mean, just now. and the same thing for tomorrow. let just hope for a better life, a better way, a better yourself.


and even sometimes the reality is as great as the dream. just make sure u realize what with you, and what not. 

ALFATIHAH ;(

No comments: