Instagram

18 January 2010

hari ini dan semalam

so, whats next. hahh. seriously skolah itu memenatkan. haha. tapi.. whatever is it, kite kne skolah jugak. sbb nak capai cita cita yang tinggi giler tu. hahaha. tinggi ke? tinggi, tinggi. haahaa. tapi skolah best sbb ade kwn kwn yg baik punyer. haha. asyik gelak je tak habes hebes. superbb. aku suke. lepas stress and segala galanya. heeww
you guys


dekat skola, sume macam serabut. ntah laa. dgn takpahamnye, dgn buku mrate rate. uwhh. & aku pon tak faham, ntah knape sejak 2 3 hari ni, macam blur giler. meh la someone yg tak bpe rapat, try sembang ngan aku, kejap je. then otak aku melayang se jauh jauh nye. same la macam dalam kelas. ckg dok mmbebel kat dpn, mate still kat ckg, tapi otak aku? dah merantau satu dunia. hiperbola. hahaa.

dahlaa, meh criter pasal koko. so, today ade first meeting koko untuk persatuan dan kelab. ktorang decide masuk rukun negara. minah pnye pasal. hhaha. tapi ade baik jugak. first first, ingat, geng kitorg jeh. tapi tiba tiba.. ade org sbok skali. hehh. tak kesah la tu. yg penting pengerusi-adynn, naib pngerusi-qys, setiausaha-miera, bendahari-eca *sape die ni? and 2 tmpt ajk-mhaimin and fara, semua ktrg bolot. hahaa. yg len len, budak form 6 amik. *sebok. hmm.

mase habis meeting kne masuk kelas sejarah. uwhh. malas gler. siyesly, ckg cakap ape kat depan tah, aku tak pdulik. matilaa. yang aku tau, aku nak balik. haha. langsung tak pay attention. *sbok buat hal sndri. hahaha.

sbp. entah laa. nak rayu ke taknak? tapi... huhh. semua pasal future. eh, aku da tetapkan besa nanti siape aku. hahaa. sounds weird. ermm. still secret? yg penting aku puas dan berjaya. sudahla kan? hehehh. itu nanti criter. tapi tamau pegi asrama. tanak tanak tanak. haha. there's a reason why. hmm.

2 3 hari ni, ade je benda blaku yang not expected at all =.=' huhh. lame lame boley jadi gile. hahaha. ei, jgn gile. nanti susah. hmm. *what are this craps? herhh. bosann.

so, overall,
CAN I FLY WITHOUT WINGS? :)
*hari ini dan semalam
tak faham sudah



2 comments:

Aimin's Corner said...

esah.. aku letak jwtn suda.. aku pegang n.bendahri PBSM yek.. huhu.. gle jwtan do

AyeshaNadhrah said...

aku tau. tak update ponn :PP