Instagram

07 January 2010

great :)

hari ni hari khamis. so, dah 4 hari aku jadi form 4. haha. serabai punye ayat. urmm. skolah mmg mmenatkan. balik skola, mandi makan solat. lepas tu mesti tido punyelaah. haha.

kelas okeilaa. oh yes. "sesiapa nak tukar kelas esok kamu bratur ikut kelas yang kamu nak masuk". Pn Zai cakap. then semua bsorak. yess! adynn miera tukar klas aku :) fara pndah aset. minah ekuiti :D baguslaa. dekat sket. sbelum ni jauh satu hal. pastu die sensorg jeh. tade kwn. wht i mean is, die tade kitorg! faham x? hmm. die duduk ngan kak pah. hmm. ksian die. & bile die dah masuk ekuiti, at least die ade qys :) bagus sangat. ade gak org jage die. haha. macam budak nak kne jage. ei, sukahati laa. kan? haha

adynn duk seblah aku. finally. huhh. aku rindu nak rayau ngan die. aku rindu nak bising dengan die. HAHA. kalau sume geng masuk satu klas mesti lagi best! mesti punye riuh gler. haha. miera duk ngan airin. agak jauh. tapi dekat dan sbaris :) cemane tu? kalau dekat lagi senang sket. hmm. oh ye, lepas rombakan ni, kelas Gamma ade 47 org. weyyoo. ramai jugak. padat dan sempat urm, *sempit. hahaa.

muhaimin still jadi ketua. tapi nani amik alih tugas penolong dari yo. yo pndah beta. hmm. haha. okeilah tuu. semua dah okei dan normal. cume barisan kat phimpunan macam ular kne patuk again. HAHA. mmg srupa macam ikan sardin. bezanye, ktorg bukan dalam tin. hahaa.

tadi pegi tandas dengan adynn. punye la jauh tandas tu. aku agak lebih kot 10 minit pegi balik. dah la ktrg ngantuk. jalan pon lenggang je la kan. haha. okei, act, bukan tu yg jadi topik skrg. mse tenga jalan tadi nmpk ckg siti rahmah. huhh. rindu gler. hahaa. tros tringat moments tahun lepas. masak laa. apelaa. haha. sumpah rinduu. hmm. kan?

tahun ny, mase macam terhad sgt. mcm susa gile nak jumpaa. tapi maybe tyme koko nanti ade waktu. kte lepak sambil blaja okei? tanak main main dah. kte skor gempak punye spm tahun depan key, kwnkwn? :) tak saba. haha. tak saba nak lepak sesame lagi sebenanye. uwmm. aku rinduuu korgg. hmm.

overall, tahun ny, baru je mula. hari ni baru 7 haribulan. urmm. rase cam lambat sgt mase blalu. huhh. & aku pon tatau mane lagi better. mase lmbt ke cepat. hahaha.




tade kne mgena dgn entry. tapi aku nak cakap.
i love my life so muchh


No comments: