Instagram

04 January 2010

skolahh





So, first day skola.dan aku lambat. cantik btul la tu kan? haha. alah, lambat 2 3 minit je nak kecoh. huhh. haha. masuk je skolah tgk orang sume tengah beratur sambil berlari larian. hmm. pastu aku plak terkial kial la cari barisan. and then jumpe bdk pakai nametag kuning patu ape lagi follow la macam anak itik. haha. las las budak tu pon sesat skali. pnye la jauh aku ikut. adoyy.


pastu da nampak mke kwn kwn tros lompat tak ingat dunia. 'yeay finally jumpe jugak, heheh' budak tadi pon tah mane. after that, ckg terjerit jerit kat dpn swo bdk form 4 ikot barisan tahun lepas. unfortunately, chewahh, barisan still macam ular kne patuk. erm, btol ke nyh? haha, whatever laa.

akhirnya, ckg pon behenti mmbebel kat depan, tros jalan masuk kelas. 4 Gamma. sekali sebut macam gam. rebut tempat =.= pastu, bla bla blaa. oh ye, muhaimin jadi ketua kelass. woww, haha, org ni jgak la yg vote :) heheh, die, muka tension gler. hahhaa.  

pastu rehat. pusing sparo skola cari kelas delta ngan prima. rupenyer kat bwh kelas aku je. adoyy. hahaa. masuk kantin minum. kluar. bunyi loceng balik kelas. bla blabla, then balik. tu jeh. haha. okeyh, agak bosan. hhaahaa.

tahun ni, nampak cam bosan je. ntahlaa sbb kelas jao jao kott?
minah lagi lagi. jauh sebatu :( huhh, tapelaa. adynn, miera, nino, sapu, zqa rol. kelas duk kat tingkt 3. urmm, gune energy gak nak jumpe. wohh. ei, tapi tapi, adynn ngan miera nak tukar klas ngan aku!! YEAYY :) n fara maw kuar ke aset. hmm =.= hehh, patu, anira klas beta. huhh. ksian die tade geng. urmm. qys. at first aku piker klas die jauhh gile. rupe rupenya satu row ngan aku. selang satu due tiga empat kelas. okeila kot. & she has found a new friend. name : fatin. itu je yg aku tatau. hahaa. budak baru dari taman kosas. hmm.

hari ni hari kedua. quite happy. errm, act, penat. haha. dahlaa. japlagi ade tusyen. huhh =.=

No comments: