Instagram

16 February 2012

Fantastic

Peace be upon you people :) Macam dah lama tak update apa apa. So hi, i'm back yowww *with the hands up* Haha. Nothing much actually. Tapi nak cerita jugak. So, I nak cerita pasal a 'friend' ni. Another me maybe? Haha pernah dengar imaginary friend? Yeah lebih kurang macam tu. Sesetengah orang siap bagi nama lagi. 'Dumbo' 'LittleMe' or whatsoever. I found it cool actually. And I really do think all of us have one at least. I mean, siapa je yang tak pernah ckp dengan diri sendiri *Flips eyebrows* Ceh -_-

K enough. I just want to make the intro to be like you know adik kerepek iaitu merepek. Okay seriously hyper nya aku ni malam ni -_- I supposed dah kroh kroh dah. Sebab tadi siang aku dok menjerit hilang segala gadis melayu terakhir aku. Seriously. 

So what happened to me? Isnin, as far as I remember, i was just laying on the bed kot -_- eh entah lah. Selasa, was at the school the whole day. Rabu, haaa, my first driving license and that kakak asyik gelakkan aku jeh. haha. and balik balik my kaki was menggeletaq macam hape je. Seriously it was hard. Hmm. Mula mula tu macam nak give up. seriously. macam malas :3 But you know, thats my only chance. So balun jelah kan ;D Banyak kena belajar. Banyak gilaa -_- K. 

So today dekat sekolah since 12pm. Makan dekat Saridee pastu pergi sekolah. Orang semua tengok macam biasa haha. Budak form 1 ni tersangat lah innocent nya muka. Bilik guru pack gila -_- Oh Ikhwan Tulang tu pun ada sekali. Teman dia lah ni haha. Ada cikgu hasmalaili kesayangan. Oh kitorang pakai baju QM. dan cikgu2 tu semua macam, 'eh lawanya' hahaha -_- k bangga kaklaili Lol. Baju tu kan colour dia je yang tak berapa nak berkenan. striking yang amat haha. Alahai, rindu Quarter Master :( 

So kenapa aku menjerit jerit? Haha kawad lah apa lagi ;D Aku enjoy gila sebenarnya buat benda ni. Walaupun orang macam BUAT APA KAU G SEKOLAH HARI2 SEBAB KAWAD TU BLA BLA BLA PENAT KOT. Haha capslock aku rosak tadi. Well aku bukan jenis orang yang boleh duduk diam. seriously bukan aku. Lagi diam aku, lagi pening kepala aku. Lagi emo aku jadi Lol. K this is serious. Dan sampai sekarang aku tak faham kenapa orang boleh duduk diam 24/7 *sigh* So biarlah aku sibukkan diri dengan benda benda tu kan? Lagipun sihat. Bukan aku pergi merayau tahpape kan. Meluahkan perasaan hmm.

But seriously, school is a lot better when my best friends and classmates are all around. I miss them so much :'c I miss us at school. Hmm. Nevermind, life goes on kan. Im okay, as long as my best friends are with me no matter how distance take us apart. Haha you know who you are kan amazing eight :) I love you. 

Oh OHHH, saya kan, saya kan, ada adik baru hahaha. Adik kawan2 saya kan adik saya jugak. mak kawan saya pon mak saya jugak Lol ;p Haha Syazali. This boy really made my day. I cant stop smiling whenever he's around. haha macam tadi. Adynn and me jadi hyper gila tak pasal pasal bila dia datang dekat lol. Muka dia baik, sweet, menenangkan, comelllllll sangat, okay cukuplah tu puji memuji ye.but seriously. haha dia adik shahzani yang comel jugak tu :D Syazali comel, kawan dengan orang baik baik okay, belajar rajin rajin, jadi comel sentiasa. Kakak Ayesha sayang awak hahaha :) Aku kan takde adik lelaki hahaha -,- Tetiba teringat adik adik kitorang yang dah besau tu. Han Azeef Zubair. Haha. Hmm. 

So I think thats all for now kot. 


'Why would anyone ever love you?'


No comments: