Instagram

01 July 2010

saya tak tau

in just a week, a lot of things happen. and basically its happen to sms. and i just have no idea what to do other than crying. hahh. aku penatlah. lepas satu, satu. baru sminggu. 

hari isnin : kisah org tak reti nak appriciate org lain punye work hard. asyik nak cari salah org, salah sndri tak pernah sedar. and i dont care who you are. aku tak suke kau perli2. nak cakap straight foward la. ta payah nak slindung di sebalik 'saye tak sampai hati' kau tu. buat sakit hati je lah.

semalam : kisah org yg perasan nak mati. 

hari ni : kisah muhaimin dengan manusia2.  aku tersepit, muhaimin. dia, cikgu aku. dan die jugak, kawan aku. bukan niat aku nak backup die. aku taktau. aku penat kne perli. aku cume nak pertahankan ape yg aku rase. org tak faham. sape pon tak faham. muhaimin, jgn salah faham ye. aku syg kau.


*sebenarnye, aku terharu giler bile dapat feedback dr SMSers about kes minah tu. semua macam bersiap nak pergi bunuh dorg. hmm. haha, tp entah la.


adynn : she's a very good friend. adynn, nak cakap, aku terharu giler time kau nangis skali ngan aku. bile pikir balik, kau tak faham ape pon. bile aku tanye kau, knape kau nangis, kau cakap sbb aku nangis. adeyhh. comel nyee! haha. hmm. thx adynn :) ilysm

hahh. kate afif : i feel so proudly better when i joining the group that call SMS. hmm. is that really shows other people how proudly us to be us? hmm. he's new. but he like the one that have already in our life 100 years ago. 

hmm. kate minah, bnyk yang dah changed. hahh, entahlahh.


 

No comments: