Instagram

08 July 2010

was it good?

tau tak, smalam sgt malu ohh :') adeyhh. meh nak criter. mase makan kat kantin smalam, criter pasal iman fatiha adik sdare adynn, then muhaimin ckp "aku ingat die tu echah" and aku dgn muke ta malunye pegi cakap, "HAHA, lawak" dgn muke toya nye. adeyhh. pastu muhaimin ckp, die bukan ckp pasal aku. die ckp pasal adik adynn. mak aihh. merah x muke aku? sumpaa, malu gila kot. hahaha. tak tahan nak gelak ohh *perasan jeh -___-

lepas tuu, time tgh recovering dr gelak, tetibe aku nak suap nasik ayam gumpal tu taleyh masuk. adeyhh. gelak lg laa. adoyy, echah mmg suke memalukan diri an? =.= huhh, lepas tu an, ade budk histeria =.= burr

lepas tu balik. dah la nak buat homework and bla bla blaa. 

p/s: aku faham maksud kau, tapi kau pon salah jugak.

No comments: