Instagram

15 February 2010

slowly change

HAPPY CHINESE NEW YEAR :) kpd semua rakyat malaysia yang sambut. hahaha. yeahhh. durr, tahape je la budk ny,


oh yes, just come back from pd. owh, i can say, i act really stupid when i was there. lainkali criter oke. hm.
btw, cuti sminggu ni ingt nak siapkan sume keje yang tertangguh. ok, sangat banyak. dan saya, nur ayesha nadhrah berjanji akan cube manage masa saya selepas ini dengan sebaik mungkin. hahaa. hm


erm , entahlahh , hidup macam sangat kucar kacir . lari sane problems , lari sni problems lagi . hehh , that is life , girl . huhh, n now ,story about a girl. taktahan. nak criter jugak. oh yes, lupe plak, skahati aku nak criter ape kan ? hehhh.


rival rival rival. hahahahaa. i don't care, yang aku tahu, everything is change. as well as you too . you just fell down on your own weakness and blame everybody because of your own fault. and honestly, i don't like what ever you do now. semuanye macam nak kena kutuk. oh god, did i really think that way ? hm, okei fine, memang, mmg aku kesian kat kau , tapi kau tak fikir ke, sangat sia-sia ? huhhh. n fyi a lots of people around you, yang terasa hati dengan kau.

senang criter, atau yang agak kejamlakan. kau fikir kau sorg je ade hati and prasaan yg kne jage?hahaaa memang kejam. tapi, sorylaa. kau tak fikir pon prasaan kitorg cemane. yang kau peduli skarang ni, jiwa hati dan prasaan kau. dan yang taley bla, kau harap org faham prasaan kau. tadi english skarang bm. ni dah gler mara. but sory lah, tanak cakap dolak dalih dahh. penat. and, just to remind, you're too much.

haha, kau takde kunci. hm

now nak criter pasal pd. sengal yang amat. paling sengal mase g makan smalam. kat satu kedai makan ni. mmg kalau aku reti masak, mmg dah g da dapur die tolong masak skali. bayangkan. almost 50 minutes tunggu makanan nak sampai. tu pon baru order nasi goreng biase. air aku pon dah tinggal suku.

and this is why my stupid act starts. taulahh bile aku bosan mmg macam macam la aku bwat. drilah, lipat lipat tisu, cakap sorg sorg, bgoyang goyang macam org tak betul. kacau nadiah, tarik rambut die, ape lagi? tinggal tak nyanyi jehh. itu pon dah orang pandang smacam. haha. matilahh, sape swo lemba sangat?

ade 3 atuk duduk sbaris meja ngan aku pon dah blah daa. sampai sampai nasi tu, salah. mmg aku rase nak cekik je waiter tu. okei, layak ke panggil waiter ? hmm. then, order atuk 3 orang tu pon baru sampai, yg hantar order budak kecik around 10 to 12 y/o. mmg sangat sengal. huhh.

then aku tny la ayahh.
aku : knape ha, dorg ni, dah tau, kedai gler besar, tukang masak 2 orang jeh (aku pegi survey sbelum tu. haha)
ayah : alah, orang ramai ni, sebab weekend n school holiday jehh. hari lain tak ramai orang pon
aku : ohh, haah kan? patut la gne budak kecik. tak cukup pkerja rupenye. 
ayah : mmg pon. yang kat sni gerenti bukan orang sni. 
aku : kalau kat tempat kte kedai ni camni, mmg dah lame bankrupt. hehh
ayah : haah. service tak gne lansung.

haha, mmg kne kutuk lagi. adoyy. so conclusion nyee, korg nak bukak bisness ble besa nanti, pastikan, product, service korg number one! HAHA

hehh, it means everything.

1 comment:

Unknown said...

chah....
y r u so mad????
did i do something wrong????
is it me????
yeah i know i'm an idiot this few days....
but i'm not that bad rite????
rite????
owh shit!!!!
i think it's me....