Instagram

26 February 2010

urm,


ENTRY NI TAK PENTING PON. TAPAYA BACE KEYH :)





skarang ni, sumenye nampak susah. dan mmg susah. ntahlaa. aku taktau ape yg aku fikir. srabut sgt. kadg kadg aku tertanye, ape nak jadi dgn aku. slamenye macam ni ? tak nak. penat.

smalam, mase kne dende diri kat blakang, dgn ckg fizik. aku fikir sorgsorg. lnsung tak pduli ape ckg cakap. and i was alone there crying. haha. echah nangis ? ngek jeh. tapi entah. slagi tak kluar tears tu. rase tak puas. bukan nangis sbb ckg marah. yang penting aku sorg je tau. haha. dan skarang, semua org dah tau. hm.

lepas tu TERnangis lagi skali. tapi tak ingat ble yg pasti kat skola. haha. n again takde sape prasan. sape pedulik pon. hm, hahahaha. sengal je aku ni kan ? aku penat. knape tahun form 4 org cakap tahun honeymoon ? ohh, sbb tade exam besa yeh? haha. ntahlaa, yg aku tau, aku sorg je yg rase. org lain tak kecoh pon mcm echa. sebok je nak bg tau kononnye die nangis kat skola. apela. kate echa kuat ? tak kuat pon ? nanges tak pasal pasal. haha. echahgedik.

hahh. dah puas kutuk diri sendiri? hmm.

aku pergi pantai. tengok laut tu tenang je. luas, bersih, sampai hujug sane yang jauh tu. dan suddenly aku terfikir, dalam laut yang luas, yang plain tu, ade ape kat bwh die, atau lebih tepat dekat dalam tu. mesti tak setenang ape yang aku nampak. kan? nak pegi diving ?
hmm

don't be stupid chah. kau tersepit. tu je. sape swoh ta reti nak lepaskan diri.
dah bende tu dah jadi. nak lepaskan diri cemane ?
aku tak tau, tanye la diri kau.
i need a help
naaahh, you dont
yes i am.
from whom
someone who care
who's care ?
nobody
i now whom
who ?
yourself.

*just a silly coversation with myself, no worries.

ape yang kau rase skarang ? puas ? huhh. ini kisah dulu. kisah yang tak pernah terjawab dalam hidup aku. kisah yang mempengaruhi hidup aku skarang. yang mpengaruh jatuh bangun aku. yang mpengaruh kisah suka duka hidup aku. yang jadi segalanya untuk aku. yang buat aku mnyesal sampai skarang. yang jadikan aku burung yang tersepit. yang tak boleh terbang lagi. enjin dah rosak dan berhabuk. tapi ape yang terjadi aku tak tau. i say i blame someone because of this, but my heart scream bukan salah die. die cume watak tambahan.

ape korg ingat echah taley jadi macam ni ? haha. asyek nak gne ayat ayat macam tu. so what ? itu kisah betul. yang sampai skarang aku tak tau jawapannye.. aku bukan mcm korg. aku mngaku aku bgantung kat org skeliling aku. org yang rapat dengan aku. tak kesahla sape. sbb tu, aku akan terkapai kapai ble aku sensorg. macam org tade hala tuju. best kan ? haha. hmm
 ape ape pon, saye mintak maaf ckg fizik, saye takde niat nak hantar buku lambat dan kosong macam tu, saye dah cakap, saye keliru dan otak saye celaru. saya ni tak gune kan? saya mintak maaf ckg bm, saye tak siap lagi karangan sbb saye sebok layan prasaan saye yang tahpape ni. saya mintak maaf cikgu noorman, sbb saye tak start satu pun about buletin. saye tak de guide. saye tak tahu. saye cari tapi tak jumpe. saya mintak maaf abg topi kawan abg cendol, scare tibe tibe saye swoh abg lukes muka adynn. saye mntk maaf abg kantin, slalukutuk yang bukan bukan. saya mintak maaf kat sume org. sbb terpakse bace bende ni.

dahlaa, penat la. korg tak penat ke bace bende ni ? saye dah cakap entry ni tak penting dan tak perlu bace.



'eh, apehal die ni, tetibe je tulis camni dalam blog die'
'eh, die ade masalah yeh, masalah ape ?'
'eh, buang tebiat ape die ni ?'
'eee, macam sengal je tulis macam ni'
'ehhi, gedik btol budak ni.'


HAHA


No comments: