Instagram

04 December 2009

T I R I ?

firstly, aku nak tnye, ape pndapat korg, pasal title ni?
urmm, pada aku ntahlaa, even aku ta penah rase pon *err, nak rase keh? ohh, mintak simpang jauhjauhh! hmm, ok, aku ade 'nenek' tiri, urmm, in this case dua dua belah parents aku ade tiri tiri nihh. tapi, my father side, aku tengok oke jehh. ermm, ok la kot, tapii, belah mak aku maybe a little bit persengketaan kott, hmm

how was that? err, atuk aku kawin 2 time dahh pencen kot. so tade anak. faham la knape kann. tapi anak isteri die ade laa, dan cucu die pon ade. dan, adakah cucu die tu saudara tiri aku? tak kan. hmm, entahlaa. ehehyy. mrepek jeh budak ni. hmm.

aku nak storylaa sket an, smalam, khamis, nenek tiri aku datang, aku piker die dtg sorg, rupenye die dtg dengan cucu-cucu die skali. actually, cucu die tade kne mgena pon ngan family aku. kire die cucu tiri datuk aku laa. huhh. nak jadikan criter, sorg cucu die ni dajah 5 badan besar tapi otak besar udang tak matang lagilaa agaknyehh, buat rumah ni macam bapak die pnye. sesukahatilaa die nak gune phne rumah call pakwe die. gne laptop aku. smate mate nak tgk tv online. tv pnye besar depan mate ta reti nak sentohh. sebok btol. pastu skahati die jeh halau halau adik aku, eyyh, apahal kau kacau adik aku? sengal. & then gne bilik aku macam bilik kau laa? sengal jehh.

hmm, luahan prasaan. haha, ikut hati, lame dah kne sound ngan aku. apahal tah kacau hidup org. hahaha. kejam kan aku ni? ahha, biarlaa kan? hmm. kalau nak ikutkan adik bradik mak aku sume anti jugak ngan family kedua atuk aku. haha. sengal jehh. ehh, sejarah lame. hmm. dah laa, tamau bising bising ag.

kau marahh, aku pedulik ke? haha

p.s: aku demamm :( degil tanak pakai payung smalam hujan. haha

No comments: