Instagram

25 December 2009

Alhamdulillah :)




She woke up yesterday, and start thinking about pmr result. tiada debaran, hanya senyuman. haha. tak risau lansung budak ni. hmm, she take her bathe dengan menyanyi kuat kuat. eventhough die tau sume jiran akan dengar ape yang die tengah melalak tu. huhh =.=' tak malu btol. dalam hati die, sukahatila, bilik air aku. yang dengar buat ape? kejam die ni. hmm


stop it. she asked her parent to cepat cepat! semangat nak amik result. hahaa. masuk kreta then sms-ing. apelaa. suddenly, die tnampak bnyk, tak bnyk sangatlaa, kreta depan bangunan skolah. tibe tibe dup-dap-dup-dap. cepat cepat die istifar. dalam hati die, die cakap 'ape pon kputusannye, redha dan syukur je'.


dahlaa. pastu cepat cepat masuk jumpe fara n inani dudk kat laluan prima waiting for the others. dah situ je tempat yang takramai org. haha. ckg cakap pukul 11 baru keluar result. fine. tetibe nampak qys ngan ayah n adik adik die yang datang memberi sokongan. parents aku? g beli buku skola budk budk tu kjp. talk loud without stop. ahaha, parents kat depan kitorang tgk jehh. *kecohnye la budk budk ni. hahaa. then, g tandas yang tak basuh bagai berbulan bulan. haha. qys yang cakap kotor. aku cakap jela tak basohh. huhh.


lepas tu duduk balik kat tmpt tadi and again, waiting. hahaa. call and msg dua tiga empat lima enam tujuh kali. haha pastu, ckg cakap result pukul 12. eyh, die nak orang tunggu sampai kul brape hah?! hishh. marah ni. haha. dahla bdebar debar. huhh. thenn, bratur, adynn sampai. anira nino zqa and safwah ponn. takuut. hmm. pastu die swo g tapak phimpunan, pastu die sro jalan 12 orang dulu. tapi. aku tengok, macam seemua jeh. haha sume ta saba saba. bratur, tetibe tgk nani pegang result die. dan die tanak bukak. huhh.


pastu, zqa datang and she is crying! ksian die. nino cakap, she is too hoping for 8As. ermm tapi.. tadepapelahh, pastu bile tibe turn aku, oh yes. aku nampak. then buat buat tanak bukak. ahaha. dapat 6A 2B. n aku time tu, macam org tade prasaan. nak nangis? buat ape, dah janjikan, tanak nangis? nak ketawa, nanti org kate gile. so, senyum je lahh. ye TABAHH! i'm a strong girl :) hmm. B, sc n sejarah. ohh =.= expected. hmm.. yoyy, confident la sket. pe daa. tapi, sc mmg susah. tacaye, tanye aku. haha. sejarah? ntahla pulak, aku mmg sejarah dari dulu ta reti. benci. huhh


& ofcourse. sape ta kcewa kan? tapi, anything happen for a reason. or reasonss. hmm. aku terima dengan hati terbuka tanpa sedikit pon tangisan. hmm. hahaha. syukur. syukur sangat. aku pon taktau knapoe, trase puas sangat,


another reason aku kcewa sebab, I know, i can do better than this. tahun ni, tahun lepas, tahun haritu, aku bnyk sangat main. thats why laa. aku confident sangat aku boleh dapat 8A tu. tapi tengoklaa, cemane usaha aku? blaja nak tak nak, blajar depan tv, doa je lebih. usaha sikit sangat. and thats the reason why i have to accept all this with hati yang terbuka luas :)


but. i promise, ape pon, untuk spm, i'll do the best. no more playing, i'll makesure untuk 2 tahun ni, i will struggle struggle struggle. faham? :) i'll do that. insyaallah. ape pon, congratulation kawan kawan, adynn, minah, fara, inani, nino, qys, zqa, safwah, mhaimin, miera. ingat, ini salah satu pringatan untuk kite. we MUST work harder for spm. jangan main main lagi. tau! kite tolong satu sama lain. okey? :)


and for my dearest friend, u proof yourself can do this, ANIRA. aku happy sangat bile kau dapat straight As! hehe. Alhamdulillah. to, Diya, Azdiana, Syahirah, Fauzan, Fatin, Luqman S n kawan kawan yang dapat straight As. CONGRATULATIONS guys! korg sangat hebat! :) kpade yang tak dapat straight As, kite tak gagal tau. kite cume tak cukup usaha je. so, from NOW on, makesure kite prepare diri kite untuk spm okeyh. :) kite struggle same same. insyaallah. again, congrats semua :)

No comments: