Instagram

04 October 2011

Bila rindu ?

41 hari, 6 minggu, sebelum SPM. Pejam celik tiba tiba dah jadi "Eh esok lah SPM," 


Yes. Percaya atau tak, sampai sekarang me tak percaya I am seventeen years old. Oh btw, all the best brothers sisters :) PMR kacang goreng mak temah je. Okay tak. Ye kalau korang tengok saya memang bukan macam calon SPM. Awak, kakak sedara saya yang 9A+ tahun lepas tu tiga bulan lagi nak SPM tak keluar rumah tahu. Buku tu macam melekat dekat tangan. mata dia mcm kena gam. Yeah I got that feeling my SPM result slip never got that 10As on it. Sungguh aku nak ayah ibu menangis happy tengok result aku, Ustazah Saripah bangga cakap "Ni anak murid saya dulu," Cikgu Wan Fadzleen cakap "Budak ni selalu fail biology dulu tapi sekarang :) " KakLaili kesayangan saya cakap "Dia ni lah selalu datang kacau saya dulu dan result dia gempak mak aih, berkat saya doa masa umrah dulu kot" OKAY CUKUPLAH BERANGAN. 


Tadi sekolah. Session sebelum rehat jadual anjal Pendidikan Islam, dan ye aku lah antara orang yang terjerit-jerit tadi, okay sebab ada Ustazah Saripah aku jadi semangat gila nak buat latihan2 tu suma. Haha okay -,- Lepas tu rehat, then me, Adynn Apip and Muhaimin duduk kat anjung bestari eh nama dia entahlah, tolong cikgu hafizy with his work. So tak masuk Chemistry yang boring tu. Ye boring lah, kau memang tak kemana lah ecah -,- Okay never mind. Sampai balik lepas tu I had to stay to finish up the things. Kesian cikgu, so takpelah :) Cikgu mintak tolong siap janji nanti hantar balik. 


Luckily the two boys was there with us. Apip and Ezzat. Konon nak balik nak balik, last last duduk balik sepuluh kali, main game dulu baru balik hampir pukul 3 kau -,- So we spend those 2 hours together. and none of them knows how much I miss my self laugh like that. And I even try harder just now :') It works. We played the perbuatan and anggota badan game. The one that we played when we're on the way to Kelantan by train last year. That was so much fun and I miss it. And afif, haha pengakuan berani mati, man, I miss you. Saya tak okay. 


Tapi tadi serious fun :) And How I wish hmm. Saya tak okay. Lagi.
"Bila sorang buat tu, mesti ada lagi yang tu," Aku faham maksud kau :) 

No comments: