Instagram

22 July 2011

kayares

Jumaat and Sabtu harini ada kem kenaikan pangkat KRS for the first time :) Saya jadi helpers je :) 


Tengahari semalam, datang-datang teacher zizah suruh tolong dia basuh ayam. Heheh, while participants semua tengah panas badan huh semua. Okay basuh ayam :) Nasib baik lah aku pernah basuh ayam -..- Banyak betul ayam dia. Teacher dah membebel-bebel pasal ayam tu tak buang itu lah inilah. haha. lepastu, marinate dia. okay sedap :O Dah mula tak sabar nak makan ^^ The girls and boys tengah latihan untuk ujian esok. 


Then basuh itu ini blablablaa. buat coleslaw dengan teacher azlina. Okay yang ni sampai sakit tangan aku pegang pisau. huh. dan teacher T.T hahah. Teacher potong sikit tengok aku suruh potong. hahah, teacher sayang, teacher pegang pisau yang macam kapak tuu, saya pegang pisau yang kecik nipis leper gemuk pendek tuu T.T Hahah. haih redha ;p


Lepas tu maghrib. oh-dah solat asar dengan kak anis dekat surau. maghrib. Awesome. Solat berjemaah ramai-ramai bawah payung langit :) The feeling was awesome. Langit kemerah-merahan. semayang ramai-ramai tengah tengah tapak perhimpunan. then baca yassin. zikir semua. okay great :D rasa nak baring je tengok langit lawa macam tu :') serious awesome. hah, puas.  


then ada tazkirah dari angah. happy tengok dorang ketawa semua. me, siapkan dorang nak makan. kesian dorang tak makan-makan dari tengahari. patutnya petang dah makan. haih, lari jadual. lepas habis isyak, makan time :) ayam dia kut paling sedap. ayam teacher zizah en ;p then taklimat from cg tazri. lepas tu start balik latihan semua blablabla. then aku balik 11.15pm. Hahah, goodluck adik adik comel saya :D 


Pagi tak join :) tusyen. hahah, spm. okay focus focus focus ! Yar, rindu KRS. rindu semua orang. malam tadi along angah kakbie kak azie luqman ben kak sarah kak anis acipica semuaa ada :) Bak kata cikgu tazri "Like a family" Hahah. KRS ♥ Ilove youuuuuu


Awesome

No comments: