Instagram

18 December 2010

bestfriends

hello. hee, terasa nak post pasal topic ni lepas bace blog waya! hehe. dari kecik, saya mmg raaaamai kawan :) *bangga ape?

my first bestfriend was a boy named, Ayie. even actually die muda stahun dr aku. masa tu aku umur brape tah. 4 years old kot. rumah dia bawah rumah aku, dekat bangsar. ehee, rumah tu, rumah teres. but 2 tingkat, atas lain, bawah lain. everyday Ayie mesti dtg rumah main same2. haha. ingat lagi die nangis gila2 bila time family aku nak kluar jalan, tp die nak main mase tu. haha. beria die pujuk mak die bg die ikut skali. he was a very cute little boy. 

and then once, mak die buat kenduri ape tah. he suddenly asked his mom "mak, ni majlis perkahwinan Ayie dengan Ayesha ye?" ohh, kalau lah mase tu aku tahu erti malu :D kehkeh. that time mmg sengih jelah aku. yelah, mana tahu ape ape =='   

my second bestfriend yg saya ingat is Ainaa Syazwani . mase tu standard 1 kat skbtho. kitorg duduk dekat apartment suasana atas bukit tu. memang everyday lah main sama2, balik skolah same2. haha. tringat opah yg duduk kat tingkat bawah skali flat tu. boleh kata tiap2 hari main kat situ. then since pindah suadamai mane kawan dah. yelah, masa tu mane ade facebook bagai2 ni :)

lepas pindah rumah, but tak pindah skolah lagi, standard 3, my bestfriend was puteri nurina syairah :) bila masa rehat je tmpt kitorg mesti kat taman sc kot, seblah kantin, cari serangga kecik2. haha. punyelah blambak dlu kitorg kumpul dlm bekas ubat yg cylinder tu. binatang ape pon aku tak tahu. mmg tu lah keje kitorg. then since pindah kat skbtho 2 kitorg kawan smpai standard 4 kot. sbb after that dia pindah, and lost contact mcm tu je. but, seriously kitorg rapat gilaa2 dulu. wahh, rindu :') i remembered she won pakaian beragam kot kat skolah dulu. ohh, die mmg lawaa gilaaaaa tahu masa tu! :)  


next, nur syahirah mohiadin. ehee. dengan die, aku banyak guna imaginasi aku bila bercerita. semua cerita nak gempak je ==' haha. padahal banyak tak betul -.- haha. hai, apelah yg aku fikir dlu kan? ><


masuk standard 5 start rapat dengan nabilah, dalilah, aiman, akir, haziq, akmal semua. ingat lagi, bila kena buat group for projects, especially science project, mesti satu group punyelah. hahaa. cool gila zaman dlu :D naik stndrd 6, geng yo, luqman samad :) dorg mmg cool gila lah. and then yo, she's the one yg mula2 panggil 'echah'. and then semua org ikut -.- hihi. oh ye, erin :) i miss her cute chicky face. gaya die lari <3 hehe. 

ohh, rindu sangat dorg :( i remember once, dengan nabilah, that time puasa kot. afta upsr, kitorg punye gila2 naik turun tangga tolong cikgu sana sini mcm org tak puasa! haha. and bila gaduh, mmg dua2 tanak mngalah lansung ! ohh. hmm. hee. 


and once, masa tu, pergi kursus for tunas puteri, me, bella erin and adhwa :) haha. mmg best gilaa. tak habes gelak jee. :) kehkehh. rinduu :) oh yee, lagi satu, a bestfriend since kecik, kawan main, kawan makan, kawan gaduh. syifa and wawan :) oh yeahh. everyday dulu, mesti main sama2. main mak mak, main masak2, main polis2, main basikal, main kat taman. joging sama2. hmm ^^

then bila masuk form 1, kenal cik adynn, diyana, qys. and saya tinggal yg lain. ohh, sumpah mcm bodoh dulu ==' padahal sy syg gilaa2 dorg dlu. hmm :( but yet, haha. mmg jadi gila lah dgn dorg 3. haha. but now, i have Sentiasa Mencari Seronok. yeah. the one who made me realize what the world looks like. i am a proud smsers. 

I might be a very good friend, just don't make me your doll. So not cool!

 
    

No comments: