Instagram

09 November 2010

today :)

so, we had so much fun today :) semua macam masa tu, tapi tak jugak. khikhi. not so much different. cuma, tak ada adynn dan qys. adynn tgh berhempas pulas untuk Pegawai Waran 1. Goodluck kawan :) dan qys, baru balik dr PD. haha. 


so tadi, masak sardin roll, mushroom soup, fruit salad and sardin scramble eggs. semua sedap. hehe, esok, cakes, caramel and puding jagung :D wahaahaha, qys ade esok! yeayy. cuma kan, kalau semua ada msti laaaagi best. haha, rindu korg :P 


actually, taktau nak tules apa. haha, gilaa bosan cuti nanti. oh ayesha, studyyy. spm tahun depan jee. -eh, nak jadi apa nanti? hehe adelah, doctor maybe? yeah kaki saya ditakdirkan mlangkah untuk itu? Alhamdulillah. atau, atau ape? tak tahuu. thx maksu squa, thx for the inspiration :) omg! adore gilaa X) 


eh, nanti, saya nak pindah. pindahlah. pindah. pindah tumblr. err tak, beli rumah barulah. rumah yg ni sayang gilaa. haha, stop mrapu echah. huh okay, now, why everyone is like wanna kill me? cheiitt. 


please lah kau, yes kau. yarr now, mmg aku nak cakap, aku bosan gilaa bapak dgn kau. menyampah pun ye jugak. janganlah kita jadi seperti katak bawah tempurung :) annoying gilaa X| faham?


oh, celik tutup, celik tutup mata, rupanya tahun depan tinggal lagi tak smpai 2 bulan. mak aihh, apakah? >< lepas tu habes sekolah. waaaa, please, sapa boleh tolong saya. saya tak mahu jadi orng dewasa. haha XD cheitt -.- betullah. macam susah je jadi diorg ==' burr. 


"If growing up means it would be beneath my dignity to climb a tree, I'll never grow up, never grow up, never grow up! Not me!" - Peter Pan

uhum, tinggal 4 hari je lagi sekolah tahun ni ==' saya akan rindu tahun ni. saya akan rindu apa yg jadi tahun ni. sumpaa, tahun ni, mmg best. superb. tolonggg >< huhh. i will miss you 2010. haha, suka bende ni :


mmg aku lah doe. haha


p/s : see, i'm not in the mood. please stay away. and YOU, are not belong with us. not anymore. i'm sorry. it just, you dont care. rite ?

No comments: