Instagram

16 November 2010

Selamat Hari Raya Aidiladha :)

yaa, tahun ni raya haji, sama dengan birthday aku. oh my :) hehee. and to my super awesome great dad, semoga dapat hj mabrur. so lepas ni Hj Johari Kamal. hehee. ade ape pada gelaran (?) hmm, one day, aku pon nak jejak kaki kat Tanah Haram. aku pon tringin nak rasa rindu pada tanah suci Makkah mcm orang yg dah pegi slalu cakap. wahh. lets pray together :) 

Err, Hajah Nur Ayesha ? HAHA, sedap jugak weyh. dulu an, masa kecik lah, ingat Hj and Hjh ni hanya untuk org yg dipanggil atuk dan nenek. sbb, semua yg ade glaran tu mcm yg tua2 je ? cheittt. adakah jemaah haji kita mmg kebanyakan nye warga keemasan? dan kpade yg berpeluang, semoga dapat hj yg mabrur. :)

err, sekarang aku berazam tanak mrapu bukan2 dalam blog lagi. erk, aku slalu mrapu kah? oh ye, macam slalu je. cheihh~ kdgkdg baca tergelak sndri. apa kes lah budak sorg ni. tadikan, entah nape duk ngadap pinatbate punye blog. haha. lama tak jenguk. cheittt. 

esok my first birthday without ayah in malaysia. ow mann. ayaaahh, post hadiah cepat -.- haha, apakah (?) tak kesah org tak wish. tak kesah org tak bg hadiah. tapi, silalah doakan saya sentiasa di jalan Allah, and having great time in my life :) 

oh bercerita pasal tmpt lahir, dulu, saya selalu tanya kenapalah ibu pilih lahirkan aku kat hosp india? its roopi medical center. swasta. haha, punye banyak hospital kat dunia ni, y kat situ? cheitt, tapi skarang bila fikir balik, aku ni sejuta kali untung dari org lain. ada yg lahir dalam tandas, ada yg lahir tepi jalan, dalam kreta. what the.. kesian, tak sempat g hosp. dan pulak tu, ada yg lahir tros tinggal dlm lubang tandas, ada yg kne cmpak dalam sungai, ada yg kne lempar masuk dalam tong sampah. 

i really have no idea what the hell they are thinking. stupid fucking damn hell people. i was just like, Astagfirullahhalazim :( shit you. inilah manusia akhir zaman :( takuuuut T.T hmm. 

Ya Allah, lindungi ahli keluargaku, kaum kerabatku, sahabat2 ku, dari kejahilan kekufuran dan kemaksiatan. Amin :)

Esok rayaa :D and esok, birthday saya :) doakan impian hasrat saya tercapai. Insyaallah. and the fact that i will be missing 2010's school is sooo true. haha. :) hmm. tahun depan, Insyaallah, i'll make you proud :) i would love to see people proud of me. i would love to create a smile on their face. and i really want to be the first in my generation to follow ur steps :) what a wow. i'll sure do :) pray for me. 

wheheehe :) 

freedom, :)

1 comment:

Afina Izzati said...

Thanks sebab sudi follow blog sy.Sy dh follow blog awk. ;)