Instagram

19 August 2010

stop doing tht

yar, next week have test u see. hah, and i'm worry caused i havent finish my revision yet. and i'm still here, blog-ing, fb-ing and surfing. God, why am i like this? kate dream besa gilaa punye ? hmm, entahlah korg. 

even skrang, semua mcm hambar. banyak yg lain. bukan brubah, tp lain. kpade kau, aku taktau ape kau nak. aku tak faham. muka kau macam talam ade 2 muka. *knape talam? tapi, aku diam je, aku buat2 tak pduli. boleh ke? kata sms, dalam sebuah relationship tak berwarni lah kalau takde gaduhgaduh ni. tapi, ni bukan gaduh. kan? hmm. ntahlah weyh. but, walaupun aku tak kesah, tak bermkna aku tak sakt hati weyh. cuma aku tanak besarkn criter. 

biarlah. tapi aku tatau knape, bila kau senyum macam nak mngejek or org cakap senyum sinis. ohh, i hate a smile like that. loser. pastu, bila ada time, slamber badak je kau tggl aku tkapaikapai kelemasan (?). wah apekah? haha, tanpa mmikirkan keadaan ku yg terlemas. dahlah echah, studystudy :D

tapi yelah, sape nak hilg kawan an? ohh, ada je. tapi, aku tak. bila haritu mase sedikit misunderstanding dgn kawan baik tersyg, pon dah berhambur mcm org hilang anak. kan? haha itu kesah lame, yg penting benda tu dah hilang dr kotak fikiran aku dan kitorg kan bestfriend for life :D chewah. 

skarang siapa ? buat pe nak tau. dahlah, echah tak suka gaduh, tak suka hilang kawan, tak suka bermusuhmusuh :D mari join, hari memahami sedunia :D & i love my friends.pade sy dorg cool dan hebat. anda ape tau :D. ohh ye, sy rindu ayah saya :D

mari bersama-sama berdoa di bulan yg mulia ini, semoga eca dikelilingi org yg syg die, semoga eca selalu baik, selalu sihat, selalu happy, selalu senyum, slalu baik, slalu cool, slalu chill, selalu echah, slalu echah, slalu echah, slalu nyanyi, slalu ketawa, slalu bersenam, dan berbagai lagi selalu :D 

 
and last not least : may your life be surrounded by your family and friends where the stories of our good times are told and never be end :)



When you walk away I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now?
When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
The words I need to hear to always get me through
The day and make it ok
I miss you :')

No comments: