Instagram

12 March 2010

smiling through the past

hi :)

so hari ni, dah habes test 1. okei, baru test satu. haha :) btw smalam, lupe nak ucap

CONGRATS TO MY DEAREST ABANG N KAKAK YANG CEMERLANG SPM 2009 :), ataupon yang ade As dalam result, okei tak pon yang lulus :D still you did the best guyss! congrats again. tahun depan its my turn. hmm,

ei, cepatnye mase blalu! =.=

hhahaha, dah la, CONGRATULATION again :) n i really want to follow your step. tringin nak pegang slip result yang dari atas sampai bawah, A+, so ape lagi, it start from now! kan? :)


---------------------------------------------------

so, nak tnye, ape meaning title tuu? ahh entahlaa, pakai tibai jehh. aku nak cakap, mase stayback with adynn n mamin tadi, mase lepak luar. hujan turun. mase hujan turun, macam macam bende dalam otak aku. lepas tu, aku senyum sorg sorg.

okeilahh, straight to the point. sebnanye, tringat zaman dulu. zaman bersuke ria kat skola. haha, macam skarang tengah perang pulak. hmm, dari form 1, form 2, form 3. rewind dalam kpale. haha, semua nye best sangat :)

n really, i miss it so much. haha, n seriously, kalau aku ade power untuk putarkan mase balik, aku dah buat banyak kali dahh. hmm. haha!

huhh, well, let bygone be bygone. huhh, yang penting mase depan! kan (?)

criter pasal mase depan, aku sndri tak pasti nak jadi ape. but, the most important thing yang aku nak capai. is, kepuasan dalam hidup! tak kire ape yang aku bwat asal aku puas then its okey :D

hmm, dahlaa, cukup


tade kene mngena antara yang hidup dan yang mati

oh yee, youre just too far away. n i don't know how to get you back here. yes, HERE :(

ohh, makne yang tersirat berselirat ;)

No comments: